1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at info@12ozprophet.com and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

TURN ON MTV

Discussion in 'Channel Zero' started by GucciCondom, Feb 5, 2004.

  1. GucciCondom

    GucciCondom 12oz Veteran Member

    Joined:
    Jul 29, 2003
    Messages:
    5,558

    TURN ON MTV

    Discussion started by GucciCondom - Feb 5, 2004

    TRUE LIFE IM IN A WHEELCHAIR
    DUDE WITH NO WASTE DOWN WAS FUCKING SINGING LUDICRIS AND I SEEN BREAKDANCING ON THE INTRO TO THE SHOW BY SOMEONE WITH JUST ARMS.
    HEHEHEHEHEHE HOLY FUCK.:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
     
    GucciCondom - Rank: 12oz Veteran Member - Messages:
    5,558
    - Joined:
    Jul 29, 2003
  2. 26SidedCube

    26SidedCube 12oz Veteran Member

    Joined:
    Mar 18, 2003
    Messages:
    6,590

    26SidedCube - Replied Feb 5, 2004

    HOLY FUCK!!! HAHAHAH! PUSHUPS!!! hahahaha!!

    No WAY!!! HAHAH!

    I'll report back.. he's after the women.. ghahahhahah!
     
    26SidedCube - Rank: 12oz Veteran Member - Messages:
    6,590
    - Joined:
    Mar 18, 2003
  3. Crimsøn

    Crimsøn 12oz Senior Member

    Joined:
    Dec 18, 2003
    Messages:
    2,120

    Crimsøn - Replied Feb 5, 2004

    Damn thats craaazy.

    He has a girlfriend and no weener :lol:

    Did he have an accident or was he born that way?
    I'm going to continue watching Wayne's world now.
     
    Crimsøn - Rank: 12oz Senior Member - Messages:
    2,120
    - Joined:
    Dec 18, 2003
  4. 26SidedCube

    26SidedCube 12oz Veteran Member

    Joined:
    Mar 18, 2003
    Messages:
    6,590

    26SidedCube - Replied Feb 5, 2004

    GHAH! THIS IS EVIL!!!

    Shit man.. it's painful to watch.. hahahha...

    This is horrible.
     
    26SidedCube - Rank: 12oz Veteran Member - Messages:
    6,590
    - Joined:
    Mar 18, 2003
  5. Mr Rad Pants

    Mr Rad Pants 12oz Member

    Joined:
    Jan 4, 2004
    Messages:
    259

    Mr Rad Pants - Replied Feb 5, 2004

    it's funny because i have legs and he doesn't...hahaha what a jerk. having no legs is so 1993.
     
    Mr Rad Pants - Rank: 12oz Member - Messages:
    259
    - Joined:
    Jan 4, 2004
  6. GucciCondom

    GucciCondom 12oz Veteran Member

    Joined:
    Jul 29, 2003
    Messages:
    5,558

    GucciCondom - Replied Feb 5, 2004

    lol this shit has me rollin its so funny
     
    GucciCondom - Rank: 12oz Veteran Member - Messages:
    5,558
    - Joined:
    Jul 29, 2003
  7. ClueTwo

    ClueTwo 12oz Veteran Member

    Joined:
    Nov 30, 2001
    Messages:
    9,016

    ClueTwo - Replied Feb 5, 2004

    [​IMG]
     
    ClueTwo - Rank: 12oz Veteran Member - Messages:
    9,016
    - Joined:
    Nov 30, 2001
  8. i11igul

    i11igul 12oz Senior Member

    Joined:
    Jun 5, 2003
    Messages:
    1,810

    i11igul - Replied Feb 5, 2004

    thats sooo wrong:lol:

    i got the shit on, i can't figure out whats going on
     
    i11igul - Rank: 12oz Senior Member - Messages:
    1,810
    - Joined:
    Jun 5, 2003
  9. Neskoner

    Neskoner New Jack

    Joined:
    Jan 6, 2003
    Messages:
    0

    Neskoner - Replied Feb 5, 2004

    I dont have cable any more,it sucks,i dont watch too much tv,but i missed dave chapelles show last night,it pissed me off....
     
    Neskoner - Rank: New Jack - Messages:
    0
    - Joined:
    Jan 6, 2003
  10. caL

    caL 12oz Senior Member

    Joined:
    Feb 7, 2003
    Messages:
    2,056

    caL - Replied Feb 5, 2004

    man that was a good show.
    that girl that learned to drive, she was real cute.
     
    caL - Rank: 12oz Senior Member - Messages:
    2,056
    - Joined:
    Feb 7, 2003
  11. 26SidedCube

    26SidedCube 12oz Veteran Member

    Joined:
    Mar 18, 2003
    Messages:
    6,590

    26SidedCube - Replied Feb 5, 2004

    Shit, that show prolly got more ratings than
    the superbowl... sucks for them, but they
    all seem to be okay with it. Good shit.


    I couldn't breathe for at least 10 minutes.
     
    26SidedCube - Rank: 12oz Veteran Member - Messages:
    6,590
    - Joined:
    Mar 18, 2003
  12. GamblersGrin

    GamblersGrin 12oz Elite Member

    Joined:
    Sep 24, 2003
    Messages:
    3,243

    GamblersGrin - Replied Feb 5, 2004

    that breakdancing dude was fucking crazy. but did yall see that one girls (jen was her name i think? shes the one that pushed that catheter through her belly button) 2 friends?? they were doooope. would any of you out there hook up with a girl in a wheelchair?
     
    GamblersGrin - Rank: 12oz Elite Member - Messages:
    3,243
    - Joined:
    Sep 24, 2003
  13. GucciCondom

    GucciCondom 12oz Veteran Member

    Joined:
    Jul 29, 2003
    Messages:
    5,558

    GucciCondom - Replied Feb 5, 2004

    i dont feel a bit bad by saying FUCK-NO-I-WOULDNT.
     
    GucciCondom - Rank: 12oz Veteran Member - Messages:
    5,558
    - Joined:
    Jul 29, 2003
  14. GamblersGrin

    GamblersGrin 12oz Elite Member

    Joined:
    Sep 24, 2003
    Messages:
    3,243

    GamblersGrin - Replied Feb 5, 2004

    also, would any of you hook up with a midget?
     
    GamblersGrin - Rank: 12oz Elite Member - Messages:
    3,243
    - Joined:
    Sep 24, 2003
  15. GucciCondom

    GucciCondom 12oz Veteran Member

    Joined:
    Jul 29, 2003
    Messages:
    5,558

    GucciCondom - Replied Feb 6, 2004

    id let one suck my dick just for the humor of it being just big enough to reach., hehehehe
     
    GucciCondom - Rank: 12oz Veteran Member - Messages:
    5,558
    - Joined:
    Jul 29, 2003