Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

  1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at info@12ozprophet.com and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

the girl that sits accross from you at work

Discussion in 'Channel Zero' started by khaotic970, Feb 5, 2002.

  1. khaotic970

    khaotic970 New Jack

    Joined: Aug 23, 2001 Messages: 18 Likes Received: 0
    damn this shorty at my job she always wears thongs and hip huggers so when she sits down her thongs show.. man shes white and pretty fly too. todays she rockin a pink lacey thong its pretty tight on her i can tell


    anyone else have this happen to them
     
  2. khaotic970

    khaotic970 New Jack

    Joined: Aug 23, 2001 Messages: 18 Likes Received: 0
    p.s im not a pervert it just keeps stairing at me
     
  3. Pistol

    Pistol Dirty Dozen Crew

    Joined: Jul 12, 2001 Messages: 19,358 Likes Received: 298
    I see those at school. Damn I shoulda gone this semester.
     
  4. BIG T

    BIG T Member

    Joined: Sep 20, 2000 Messages: 976 Likes Received: 1
    i'm smellin you on that sexy girl at work thing... however it has gotten to the point where i cant stand the girl... she just talks to damn much and about nothing... instead of looking at her with "fuck me" eyes i have been looking at her with"god damn i'd love to break your nose" eyes, so i hope she gets fired and they get another hot girl in that doesn't talk so damn much.:D
     
  5. T.T Boy

    T.T Boy Dirty Dozen Crew

    Joined: May 18, 2001 Messages: 21,803 Likes Received: 40
    theres lots of those at my school. i see more underwear than i dunno but theyre all gross ass girls.
     
  6. khaotic970

    khaotic970 New Jack

    Joined: Aug 23, 2001 Messages: 18 Likes Received: 0
    haha butt the good thing here is that she has fuk me in her eyes she just bent over and looked at me to see if i was looking and she caught me and smiled

    im about to pound holes in her
     
  7. Big Bruno

    Big Bruno Senior Member

    Joined: Oct 8, 2001 Messages: 2,472 Likes Received: 70
    alls we got at my job is nasty fucking sluts, goddamn i hate em. they are the kind that are sluts because they arent hot so they think that having sex with everybody at work will validate them.
     
  8. khaotic970

    khaotic970 New Jack

    Joined: Aug 23, 2001 Messages: 18 Likes Received: 0
    damn at my job they plan on laying us off on the 26th of this month so all these chicks are whoreing around with guys so everyone is getting some kinda ass this one chick gave me head the other day on break... haha
     
  9. REGULATOR

    REGULATOR Elite Member

    Joined: Sep 6, 2001 Messages: 3,383 Likes Received: 0
    haha i got a lot of pretty young ladies sporting those extra tight pants with the thongs that show when they sit down....it happens so much that my fuckin homosexual dean brought it up that they should be more careful about showing their colorful underwear....but the girls dont listen...yay for them
     
  10. --zeSto--

    --zeSto-- Guest

    In my indurstry,
    people come and go quite often.
    So there's always a tearful goodbye at the end of a show.
    Usually the producer throw an open bar party,
    and we end up at the peelers.
    (me and the ladies that is)
    sure beats working!
     
  11. khaotic970

    khaotic970 New Jack

    Joined: Aug 23, 2001 Messages: 18 Likes Received: 0
    UNEMPLOYMENT RATE IS AT A ALL TIME LOW BUT GETTING PLAY IS AT ITS HIGHEST SINCE HIGH SCHOOL
     
  12. khaotic970

    khaotic970 New Jack

    Joined: Aug 23, 2001 Messages: 18 Likes Received: 0
    FUK YEAH PEEP THIS INSTANT MESSAGE AT WORK THAT JUST HAPPENEDkg1 says:
    HEY HOW ARE YOU
    kg1 says:
    sorry for the capps
    Miss June says:
    hi
    kg1 says:
    how have you been?
    Miss June says:
    pretty good, and you?
    Miss June says:
    miss me yet?
    kg1 says:
    im ok im just nervous i got a big dj battle this weekend
    kg1 says:
    haha you miss me?
    Miss June says:
    oh...
    Miss June says:
    I asked you!
    kg1 says:
    yes i did you miss me?
    Miss June says:
    YES!
    kg1 says:
    where are you at?
    Miss June says:
    work
    kg1 says:
    what timeyou come in?

    The following message could not be delivered to all recipients:
    what timeyou come in?

    kg1 says:
    what time yu come in?
    kg1 says:
    you there?
    Miss June says:
    445
    Miss June says:
    are you here?
    kg1 says:
    yeah my thing jamed up
    kg1 says:
    i didnt see you earlyer
    kg1 says:
    i walked kinda by there
    Miss June says:
    no sir
    kg1 says:
    uh huh
    kg1 says:
    is there anyone over ther by you?
    Miss June says:
    marlo and her hubby
    kg1 says:
    o
    Miss June says:
    k
    Miss June says:
    OK
    kg1 says:
    are you wearing a thong?
    Miss June says:
    Of course I am...
    kg1 says:
    what color
    Miss June says:
    red
    Miss June says:
    like RED
    kg1 says:
    can i see it?
    Miss June says:
    Yes, you may
    kg1 says:
    cool i leave at 9
    kg1 says:
    can isee it before i leave
    Miss June says:
    Sure
    kg1 says:
    k
    Miss June says:
    k
    Miss June says:

    kg1 says:
    where at/
    kg1 says:
    ?
    kg1 says:
    cause i dont have my moms car
    kg1 says:
    lol
    Miss June says:

    THATS GANGSTA
     
  13. intercept

    intercept Senior Member

    Joined: Dec 28, 2000 Messages: 1,463 Likes Received: 0
    my school alright....ghs....:eek: :eek:
     
  14. theblindpoet

    theblindpoet New Jack

    Joined: Dec 31, 2001 Messages: 85 Likes Received: 0
    i saw some obese girl at school wearin a thong with her pants half down an the top of her ass hanging out. i think my dick shrunk an inch.
     
  15. willy.wonka

    willy.wonka Guest

    i used to ride a bus

    and this mexican chick would alway be wearin some silky like pants with a g-string.....very hot....
     
Top