1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at info@12ozprophet.com and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

TAGBANGERS

Discussion in 'Third Rail' started by Grafn4Fame, Jun 3, 2002.

  1. Grafn4Fame

    Grafn4Fame New Jack

    Joined:
    May 30, 2002
    Messages:
    41

    TAGBANGERS

    Discussion started by Grafn4Fame - Jun 3, 2002

    WHO THE FUCK STARTED THIS WHOLE "TAGBANGER" THING. THIS IS PRETTY FUCKING RIDICULOUS. WHERE I LIVE THATS ALL THERE IS EXCEPT FOR "GTL(GETTN' THROUGH LIFE)." IF YOU READ THIS AND YOUR A PERSON WHO CALLS THEMSELF A WRITER AND YOU CARRY A GUN AND LIKE TO START BEEF THEN YOUR A "TAGBANGER":mad:
     
    Grafn4Fame - Rank: New Jack - Messages:
    41
    - Joined:
    May 30, 2002
  2. JUWSE

    JUWSE Guest

    JUWSE - Replied Jun 3, 2002

    ...thats what gives graff a bad name. i hate it when i see a 6 foot tall "XIV" handstyle done with a stock cap. then people walk or drive by it and say "look GRAFFITI!!!"
     
  3. Kreature

    Kreature 12oz Member

    Joined:
    Mar 27, 2001
    Messages:
    617

    Kreature - Replied Jun 3, 2002

    yeah dude that shit straight up sucks© i dont like it, not one little bit©
     
    Kreature - Rank: 12oz Member - Messages:
    617
    - Joined:
    Mar 27, 2001
  4. ..oX..

    ..oX.. Guest

    ..oX.. - Replied Jun 3, 2002

    :confused:

    those crazy snipers... :eek:
     
  5. KIND

    KIND 12oz Member

    Joined:
    Feb 18, 2002
    Messages:
    342

    KIND - Replied Jun 3, 2002

    i know wut u mean but those arent tag bangers,there gang bangers..weve got a lot of tag bangers over here though..way too many..i hate that shit,writers should get along imo...i dunno if carrying a gun would make u one but carrying a gun and always starting shit does..
     
    KIND - Rank: 12oz Member - Messages:
    342
    - Joined:
    Feb 18, 2002
  6. evilistic

    evilistic 12oz Elite Member

    Joined:
    Jul 22, 2001
    Messages:
    3,554

    evilistic - Replied Jun 4, 2002

    tagbangers?i think my city is too lame for it or too drunk...
     
    evilistic - Rank: 12oz Elite Member - Messages:
    3,554
    - Joined:
    Jul 22, 2001
  7. Esai

    Esai 12oz Member

    Joined:
    Oct 12, 2001
    Messages:
    612

    Esai - Replied Jun 4, 2002

    tagbangers usually dont have the balls to join a real neighborhood.Eventually they get the balls and join a real gang,or just fade away.Many old tagbangin crews just folded into the local gangs down in LA
     
    Esai - Rank: 12oz Member - Messages:
    612
    - Joined:
    Oct 12, 2001
  8. devosity

    devosity New Jack

    Joined:
    May 14, 2002
    Messages:
    18

    devosity - Replied Jun 4, 2002

    i'm form aus, we don't see it that bad here and i hope we never do, but all the homeboys here try to be like the homies form usa, so i guess eventually it will end up like that. the worst we get is all the little tryhard gangs tagging and shit calling themselves writers. it gives us a bad name.
     
    devosity - Rank: New Jack - Messages:
    18
    - Joined:
    May 14, 2002
  9. toyeraser

    toyeraser Guest

    toyeraser - Replied Jun 4, 2002

    TAGBANGERS GET BITCHES

    why you all hating on tagbangers? is it because you got your ass stomped out by someone who's down for their shit when you're not. i cap toys like you for fun and i have 5 guns and if i catch you at any of my spots i'll crack your fuckin skull with my car club. y'all a bunch of pussy ass faggots that ain't gonna do shit. i paint more graffiti than all of you combined. fuck you. :heated:
     
  10. toyeraser

    toyeraser Guest

    toyeraser - Replied Jun 4, 2002

    GANGBANGING AND GRAFFITI...

    ALWAYS AND FOREVER
     
  11. JUWSE

    JUWSE Guest

    JUWSE - Replied Jun 4, 2002

    ...:rolleyes:
     
  12. test pattern

    test pattern 12oz Elite Member

    Joined:
    Jan 21, 2002
    Messages:
    3,975

    test pattern - Replied Jun 4, 2002

    Re: TAGBANGERS GET BITCHES



    And for the "Made a Complete Ass of Himself In A Single Post Award" this year..


    :rolleyes:
     
    test pattern - Rank: 12oz Elite Member - Messages:
    3,975
    - Joined:
    Jan 21, 2002
  13. test pattern

    test pattern 12oz Elite Member

    Joined:
    Jan 21, 2002
    Messages:
    3,975

    test pattern - Replied Jun 4, 2002

    I'm really sure you paint more than everyone else on the board combined.



    :eek:
     
    test pattern - Rank: 12oz Elite Member - Messages:
    3,975
    - Joined:
    Jan 21, 2002
  14. Grafn4Fame

    Grafn4Fame New Jack

    Joined:
    May 30, 2002
    Messages:
    41

    Grafn4Fame - Replied Jun 4, 2002

    Re: GANGBANGING AND GRAFFITI...

    LOL.....THIS IS THE IGNORANCE THAT I'M TALKING ABOUT
     
    Grafn4Fame - Rank: New Jack - Messages:
    41
    - Joined:
    May 30, 2002
  15. toyeraser

    toyeraser Guest

    toyeraser - Replied Jun 4, 2002

    HA! HA! gotcha!

    you people have no sense of humor. i knew you would all start whining. you're too easily manipulated.
    and i do paint more graffiti than all of you combined.:D :king: