Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

  1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at [email protected] and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

Stupid Ass Terminolgy Thats Annoying

Discussion in 'Channel Zero' started by ctrl+alt+del, Dec 29, 2001.

  1. ctrl+alt+del

    ctrl+alt+del Guest

    any name for cops, i jsut cant stand. especially popo. god damn it just say cop. your not cool if you say popo or pig or five-oh. okay 5-oh isnt that bad.

    Popo
    Pig
    Talking like Snoop Dogg (dizzope, bizzitch, shiznit )
    **unless used specifically to make fun of the words themselves, like the Tenacious D song, "My Biznitch is the Shiznit)

    umm yeah. what words do you hate?
     
  2. Dr. Dazzle

    Dr. Dazzle Veteran Member

    Joined: Nov 19, 2001 Messages: 8,147 Likes Received: 3
    yeah, I hate that whole Snoop Dogg talk too. It wouldn't have been so bad if every suburbian white kid and their mums hadn't started saying it
     
  3. intercept

    intercept Senior Member

    Joined: Dec 28, 2000 Messages: 1,463 Likes Received: 0
    for some reason i hate the word hella...a girl i know says it all the time...//////...........
     
  4. rental

    rental Dirty Dozen Crew

    Joined: Jul 1, 2001 Messages: 7,641 Likes Received: 1
    mostly i just think its funny...but the term copper...it reminds me of old cops and robbers movies

    but i think the booty chowda thing sounds funny as hell.
     
  5. T.T Boy

    T.T Boy Dirty Dozen Crew

    Joined: May 18, 2001 Messages: 21,803 Likes Received: 40
    popo is the gayest word
     
  6. HAL

    HAL Guest

    Anything that comes out of a suburban fubu kid's mouth is pretty much wack as fuck. Makez me want to take hella blunts to the dome wit muh nizzlez and pimp hoes while staying on the DL from 5-0.
     
  7. ASER1NE

    ASER1NE Veteran Member

    Joined: Oct 15, 2001 Messages: 7,578 Likes Received: 3
    hahaha .......exactly
     
  8. CoffeehouseFunkstar

    CoffeehouseFunkstar Member

    Joined: May 26, 2001 Messages: 250 Likes Received: 0
    OFF THE CHAIN...
    I hate that shit, it seems like EVERYONE I talk to has to say it just to make me cranky... I think Coppers is funny...
     
  9. Tyler Durden

    Tyler Durden Veteran Member

    Joined: Nov 18, 2001 Messages: 5,263 Likes Received: 40
    i hate the whole internet teenybopper "shorthand" bullshit: LOL, LMAO, TTYL.....etc..... i hate all of them. every time i see an LOL pop up im overcome with the sudden urge to end my life or the life of the person im speaking with....just say fucking "haha" if its ACTUALLY FUCKING FUNNY, not just lolololololololol after every fucking sentance.....and TTYL is just fucking horrible, "bye" or "later" is so much more effective and non-stupid.
     
  10. MR BOJANGLES

    MR BOJANGLES Guest

    white kids sayin "NIGGA"
     
  11. NATO

    NATO Guest

    the po po is the worst shittiest police slang ever. My personal favourite police nicknames are

    1. The Filth
    2. Rozzers
    3. Coppers
    4. The Old Bill
    5. You aint got nuthink on me you Slaaaaags (reserved for shouting at the po po,i mean 5-0)
     
  12. imported_splint2

    imported_splint2 Senior Member

    Joined: Jun 14, 2001 Messages: 1,571 Likes Received: 10
    bojangles hit the nail right on the head...
     
  13. cornelius

    cornelius Member

    Joined: Nov 3, 2001 Messages: 816 Likes Received: 0
    my little brother had some other dumbass 14 year old in here the other night saying he could rhyme and ludacris didn't have shit on him.. i asked him if he knew what syllables were and he said "get outta here with that syllables shit.. what the fuck is a syllables?" he didn't get it until i did the hand clap demonstration... then they were playing some basketball games on ps2, and when they pick atlanta hawks he goes "true, gotta represent the ATL." if i heard him say "true" one more time, i would've punched him in the back of his fucking head... kids these days... i'm glad that shit wasn't "cool" when i was younger... i would've killed myself for sure...
     
  14. George Dubyah Bush

    George Dubyah Bush Senior Member

    Joined: Mar 26, 2001 Messages: 2,286 Likes Received: 0
    Word , Corneilius.
    I hate little fag kids who talk like prick rapper wannabe fucks. Alright, im using a little bit of prejudice, and maybe there are some good people out there who choose slang as there way of communicating, but c'mon man. Half the time i don't know what the fuck people are talking about.
    It may wear out when a person grows up, but i was at the mall not too long ago and i saw a 23 something year old, go up to this black dude and was sounded likea stupid prick who can't speak english correctly and has never left high school. God damn, nigga.
     
  15. cornelius

    cornelius Member

    Joined: Nov 3, 2001 Messages: 816 Likes Received: 0
Top