Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

  1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at info@12ozprophet.com and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

So I am Getting Kicked Out My House Tomorow

Discussion in 'Channel Zero' started by 2 blaazed, May 7, 2004.

  1. 2 blaazed

    2 blaazed New Jack

    Joined: Jun 28, 2002 Messages: 0 Likes Received: 3
    Its not what you think...the women i live with have arranged a sex toy party..girls only...where some lady comes to the house and shows all diff types of sex toys and how to use then then sells them to who wants to buy.....there are about 30 girls coming...they kickin me out for it...but as soon as the lady leaves there gonna throw the bbq on and party for the rest of the night...best belivie i will be back...and i will be the only dude there...except for maybe some boyfriends or husbands of some girls there...so i deff gota pick up the dirty socks and boxers off my floor and fix up my room...cuz there gonna be dump humping going on this weekend....YAY FOR ME!!
     
  2. 2 blaazed

    2 blaazed New Jack

    Joined: Jun 28, 2002 Messages: 0 Likes Received: 3
    WHOA LETS NOT GET CRAZY HERE...
     
  3. LaCosaNostra

    LaCosaNostra Senior Member

    Joined: Feb 3, 2004 Messages: 2,191 Likes Received: 0
    yeep, your going to be the test dummy- I'll show you my tits if you let me put this new luscious dildo in your stink hole!;)
     
  4. 8onus

    8onus Banned

    Joined: Apr 18, 2004 Messages: 1,052 Likes Received: 1
    this remids me of that sienfield episode where george gets all tied up by that girl thinking hes gonna get some and she robs his ass.
     
  5. DETO

    DETO 12oz Loyalist

    Joined: Apr 25, 2002 Messages: 11,316 Likes Received: 138
    :lol: nice. i saw that episode 2 nights ago.
     
  6. WebsterUno

    WebsterUno Guest


    hahaha :lol:
     
  7. Dick Quickwood

    Dick Quickwood 12oz Loyalist

    Joined: Aug 25, 2002 Messages: 14,783 Likes Received: 14
  8. ASER1NE

    ASER1NE Veteran Member

    Joined: Oct 15, 2001 Messages: 7,577 Likes Received: 2
    Girls that'll go to some shit like that are having boring or no sex at all , so it seems like an easy game for you .
     
  9. 2 blaazed

    2 blaazed New Jack

    Joined: Jun 28, 2002 Messages: 0 Likes Received: 3
    ^^ see a guy who finally knows what hes talking bout. cuz thats exactly what im saying....

    2blazzed/99 problems but a bitch aint one
     
  10. LaCosaNostra

    LaCosaNostra Senior Member

    Joined: Feb 3, 2004 Messages: 2,191 Likes Received: 0
    isn't your girl throwing the party, thus making it hard for you to get on other women?
     
  11. Dirty_habiT

    Dirty_habiT Dirty Dozen Crew

    Joined: Mar 8, 2001 Messages: 18,057 Likes Received: 44
    Tell them to hide the dildos cause you don't wanna make any of the sex toys jealous when you show up.
     
  12. rental

    rental Dirty Dozen Crew

    Joined: Jul 1, 2001 Messages: 7,641 Likes Received: 1

    whatever! i would go to one of those if i had the money, and i get my shit taken care of regularly.
     
  13. pour forward

    pour forward Member

    Joined: Aug 24, 2003 Messages: 261 Likes Received: 0
    ha my girls friend just had one of those parties like a month ago

    she said it was weird cuz a 40 yyear old woman was showing that shit off
     
  14. KYU

    KYU Member

    Joined: Feb 20, 2004 Messages: 437 Likes Received: 0
    the whole thing just sounds wonderful
     
Top