Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

  1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at [email protected] and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

Should Robothruster Have A Secret Affair ?

Discussion in 'Channel Zero' started by RoboThruster, Aug 3, 2005.

  1. RoboThruster

    RoboThruster Member

    Joined: Jun 12, 2004 Messages: 313 Likes Received: 0
    Long story short. Lately I've been hanging with this girl who's grown up on a punjabi continent. She's in my country to study and is absolutely gorgeous. After a whole lot of talking and silly ish she explained to me that she couldn't have a relationship with me due to cultural differences. That is to say... a nigga can't get a kiss without a dowry out in this piece. (This probably makes her whole deal sound backwards and primitive but she's really quite together. Its just the way things are over there).

    Anyway Robo is like fine, whatever, I've been rejected. I'll get over it and we can just be friends. But then the plot thickens when she mentions ... her secret ex boyfriend. She says shit like "Having a secret boyfriend can be...more fun" and what not.

    To get on with it, I got that "you should kiss me now to seal the deal" vibe from her most of the night and a kind of "your such a dickhead for not kissing me" vibe when I just grimaced and said goodbye. But I still left it. (I could have easily chased after her and done that shit).

    Why? Because I'm at a point where I'm pretty much a grown man. I'm not sure if running around all secretly, hiding from a super protective older brother who's the same age as myself is something I can do while holding my head up high. (She while being awesome in so many ways, is clearly not at this same point in her life). That and there are other girls in my life who I'm not sure about yet.

    On the other hand, she's a beautifull and intelligent young woman. If this shit is a problem for her maybe I should comprimise. After all you can find something to be fucked up about in almost any situation.


    Vote now or die horrible horrible deaths.
     
  2. RoboThruster

    RoboThruster Member

    Joined: Jun 12, 2004 Messages: 313 Likes Received: 0
    you can leave comments as well by the way.

    Leave comments or die horrible horrible deaths.
     
  3. RoboThruster

    RoboThruster Member

    Joined: Jun 12, 2004 Messages: 313 Likes Received: 0
  4. oneeightyone

    oneeightyone Senior Member

    Joined: May 23, 2003 Messages: 1,289 Likes Received: 0
    holy crap dude, im kinda in the same boat in relationships, if you read my thread about the girl im after.

    In my head i would say, go for it, be happy now forget about whatever happens later on, but on the whole grown man tip, yea, you have to thinka bout tomorrow.

    It's pretty much what you want you know. take that route. If tehre's a future there, then go ahead and be happy, if it's just a fling that she wants, let her go, even bangin' her is not in the whole steez since that seals it.

    yea, im letting mine go, even though ive wanted her forever.
     
  5. Biggus Dickus

    Biggus Dickus Senior Member

    Joined: Jul 21, 2005 Messages: 1,371 Likes Received: 1
    If you really want this to work and you want to go along with her customs as well, punch her in the face, ask her where the fuck her veil is, call her a whore for being out in public with her hair visible, then anally rape her.

    That's how they roll over there.

    Edit:

    Did you forget to switch usernames before you started talking to yourself?

    Do you do this on the reglae?
     
  6. Home Time

    Home Time Senior Member

    Joined: Dec 5, 2004 Messages: 1,797 Likes Received: 0
    :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
     
  7. Fondles

    Fondles Veteran Member

    Joined: Mar 31, 2001 Messages: 7,858 Likes Received: 24
    Did you forget to switch usernames before you started talking to yourself?

    Do you do this on the reglae?
    [post=4060647]Quoted post[/post]​
    [/b][/quote]


    'show us her tits' is in every thread that mentions a vagina, and clearing the way himself defeats the sucka before he can begin to say it. go ninja go ninja go.

    sooo yeaaa to diffuse the horrible horrible death scenario, i'm going to say that yeah, she wants the robo dick. fuck her brother, if ya'll fight, it's whatever, but get at that ass son.
     
  8. trackstand

    trackstand Senior Member

    Joined: Jun 21, 2004 Messages: 2,262 Likes Received: 3
    Dude. Gross. Don't do it!
     
  9. Dawood

    Dawood Elite Member

    Joined: May 8, 2002 Messages: 4,677 Likes Received: 146
     
  10. swif1

    swif1 Veteran Member

    Joined: Dec 13, 2001 Messages: 7,067 Likes Received: 28
    I thought an affair involved at least three people?
     
  11. Dirty_habiT

    Dirty_habiT Administrator

    Joined: Mar 8, 2001 Messages: 18,100 Likes Received: 73
  12. ASER1NE

    ASER1NE Veteran Member

    Joined: Oct 15, 2001 Messages: 7,578 Likes Received: 3
    Im not down with cheating , but since everyone else is including females i say go for it ........ w/e
     
  13. dumy

    dumy Veteran Member

    Joined: Oct 8, 2004 Messages: 5,056 Likes Received: 0
    with a brown girl!!! ooooh... forbidden!..what will all the other white people say?















    edit: haha..sorry, I'm being a fool today..ehh..go for it..doesn't sound like y'all could have anything long lasting anyway..so you might as well just dl hit it for as long as you can..
     
  14. dumy

    dumy Veteran Member

    Joined: Oct 8, 2004 Messages: 5,056 Likes Received: 0
    also the term "secret boyfriend" sounds like some shit straight out of 5th grade..
     
  15. swif1

    swif1 Veteran Member

    Joined: Dec 13, 2001 Messages: 7,067 Likes Received: 28
     
Top