1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at info@12ozprophet.com and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

Shit you ain't never seen before...2025 type shit

Discussion in 'Metal Heads' started by The Dixie Dude, Jan 24, 2006.

  1. The Dixie Dude

    The Dixie Dude 12oz Member

    Joined:
    Jan 19, 2005
    Messages:
    306

    Shit you ain't never seen before...2025 type shit

    Discussion started by The Dixie Dude - Jan 24, 2006

    heres a compilation of some of the things i think keeps metal heads alive

    [​IMG]

    Yeah there's an engine down there, you can't really see it cause it's during a blizzard but i mean you get the idea. I got frostbite on my fingers but it was worth it to bring you qaulity pictures!

    [​IMG]

    this one had mad arrows on it so i was like damn that shits keepin it hiphop so i took a flick!

    [​IMG]

    not for me! :five-o:

    [​IMG]

    heres 9910 comin round the straightaway....chased that baby in my car down the road goin 80mph. had to hit the NOS to get a flick of this beaut

    [​IMG]

    never seen these before, heres a good flick of these mystery boxcars

    smoke an ounce to that shit
     
    The Dixie Dude - Rank: 12oz Member - Messages:
    306
    - Joined:
    Jan 19, 2005
  2. YouCantHang

    YouCantHang New Jack

    Joined:
    Feb 19, 2002
    Messages:
    2

    YouCantHang - Replied Jan 24, 2006

    damn bo' them arrows set it off!
     
    YouCantHang - Rank: New Jack - Messages:
    2
    - Joined:
    Feb 19, 2002
  3. NeCrOpHeLiAc

    NeCrOpHeLiAc 12oz Elite Member

    Joined:
    Aug 30, 2004
    Messages:
    3,698

    NeCrOpHeLiAc - Replied Jan 24, 2006

    ...
     
    NeCrOpHeLiAc - Rank: 12oz Elite Member - Messages:
    3,698
    - Joined:
    Aug 30, 2004
  4. Neskoner

    Neskoner New Jack

    Joined:
    Jan 6, 2003
    Messages:
    0

    Neskoner - Replied Jan 24, 2006

    im sure you feel special about making a thread with other peoples pictures..
     
    Neskoner - Rank: New Jack - Messages:
    0
    - Joined:
    Jan 6, 2003
  5. SWX1994

    SWX1994 12oz Member

    Joined:
    Jun 8, 2004
    Messages:
    515

    SWX1994 - Replied Jan 24, 2006

    the arrows are slamin - is that for a tri-sexual?
     
    SWX1994 - Rank: 12oz Member - Messages:
    515
    - Joined:
    Jun 8, 2004
  6. swamp ass

    swamp ass 12oz Junior Member

    Joined:
    May 25, 2005
    Messages:
    130

    swamp ass - Replied Jan 24, 2006

    i wanna talk some shit before they close this shit....


    fuck yall niggas
     
    swamp ass - Rank: 12oz Junior Member - Messages:
    130
    - Joined:
    May 25, 2005
  7. Guy Ledouche

    Guy Ledouche New Jack

    Joined:
    Jan 15, 2006
    Messages:
    48

    Guy Ledouche - Replied Jan 24, 2006

    :huh2: ::Comic book man voice::

    WORST TOPIC EVER! :haha:
     
    Guy Ledouche - Rank: New Jack - Messages:
    48
    - Joined:
    Jan 15, 2006
  8. Humanimal

    Humanimal New Jack

    Joined:
    Oct 8, 2003
    Messages:
    63

    Humanimal - Replied Jan 24, 2006

    IN THE WOODS....
     
    Humanimal - Rank: New Jack - Messages:
    63
    - Joined:
    Oct 8, 2003
  9. YouCantHang

    YouCantHang New Jack

    Joined:
    Feb 19, 2002
    Messages:
    2

    YouCantHang - Replied Jan 24, 2006

    are you kidding me this is one of the best threads yet. impecible rail fan shots...
    i mean really, you idiots take shit to serious quit being fans of graffiti and go do it.
     
    YouCantHang - Rank: New Jack - Messages:
    2
    - Joined:
    Feb 19, 2002
  10. overneath

    overneath 12oz Member

    Joined:
    Sep 9, 2003
    Messages:
    819

    overneath - Replied Jan 24, 2006

    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
     
    overneath - Rank: 12oz Member - Messages:
    819
    - Joined:
    Sep 9, 2003
  11. cAzer

    cAzer 12oz Senior Member

    Joined:
    Nov 24, 2001
    Messages:
    1,424

    cAzer - Replied Jan 24, 2006

    damn i aint never heard of them so called "f" boxxes, pretty mysterious
     
    cAzer - Rank: 12oz Senior Member - Messages:
    1,424
    - Joined:
    Nov 24, 2001
  12. The Dixie Dude

    The Dixie Dude 12oz Member

    Joined:
    Jan 19, 2005
    Messages:
    306

    The Dixie Dude - Replied Jan 24, 2006

    [​IMG]
    apparently birds can survive in this rugged railfan environment

    [​IMG]
    holy shit more of these crazy things!



    [​IMG]
    i just like when telephone poles cast shadows on cars

    [​IMG]
    some more shadows! shitty piece but this shadow is a burner

    [​IMG]
    who knows i was real stoned

    [​IMG]
    this bong just really blew my mind
     
    The Dixie Dude - Rank: 12oz Member - Messages:
    306
    - Joined:
    Jan 19, 2005
  13. Brewster Baker

    Brewster Baker 12oz Loyalist

    Joined:
    Sep 11, 2003
    Messages:
    13,008

    Brewster Baker - Replied Jan 24, 2006

    cant say that a fbox is rare tho.
     
    Brewster Baker - Rank: 12oz Loyalist - Messages:
    13,008
    - Joined:
    Sep 11, 2003
  14. GoldenTouch

    GoldenTouch 12oz Member

    Joined:
    May 1, 2005
    Messages:
    617

    GoldenTouch - Replied Jan 24, 2006

    I love that my images have stirred-up such emotion in you bro.
    If you really want, just dig up each of the 1000's of flicks I've posted here since 2001 and you can like, make a huge tribute to me(mostly) and all the odd-ball flicks I post.
     
    GoldenTouch - Rank: 12oz Member - Messages:
    617
    - Joined:
    May 1, 2005
  15. Neskoner

    Neskoner New Jack

    Joined:
    Jan 6, 2003
    Messages:
    0

    Neskoner - Replied Jan 24, 2006

    everyone is a comedian these days.
     
    Neskoner - Rank: New Jack - Messages:
    0
    - Joined:
    Jan 6, 2003