Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

  1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at [email protected] and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

Newer movie reviews.... by bartizzy

Discussion in 'Channel Zero' started by el barto, Nov 23, 2002.

  1. el barto

    el barto Elite Member

    Joined: Oct 14, 2001 Messages: 2,627 Likes Received: 1
    ok well me and my girl have been watching alot of movies lately so i decided to write down what we saw and what i thought..like it matters to you but whatever.

    these arent all new but new to me.

    1.Comedian-jerry seinfeld, i liked it, its a funny real behind the scenes look at what comedians go through doing stand up and forming their careers, my friend whos now started doing stand up in la went with me and well it was interesting to see what he deals with.

    2-Spirited away- this shit blew me away, i loved the animation and the story was good in a kiddy kinda way but weird and cool enough not to lose me. the characters were so awesome an if i could paint em id be doing it right now.

    3-Princess Mononoke- same maker as spirted away its the one he made before, not new and im sure its had a thread on here before but i had to see it after spirited away. this one has a way cooler story then spirited away but not the smae quality in animation, but i still loved it.

    4-bowling for columbine- its had its own thread , but it was a kick ass documentary about gun violence in the us. i wont go into it but veryveyr good!

    5-dangerous lives of alter boys- wowzers, this movie was realy cool kiran culkan is a super good actor and kicked his brothers whole career with just one movie. wel its a cool story about catholic school boys growing up and getting into trouble. kinda reminded me of basketball diaries and virgin suicides in a weird way. defenatly worth watching.

    6-Igby goes down- another kiran culkan movie where he stars in and also plays a very cool smooth role of a teenager born rich trying to break away from his unloving but persistant family. iono its really cool wathc it.

    7-Y tu mama....somthign i forget- this was a cool movie but i wasnt feelign it that much. seems like they wanted to make a porno but didnt. but the lay out of the story was cool and the story was interesting. i guess i liked it bu tit could have been way cooler i think, somehow.

    8-Harry potter, chamber of secrets- my parents fucking dragged me to this shit and they loved it. i hated it soo fucking much. i mean dont get me wrong i have an open mind for lame movies to a certain extent, but shit this movie had all kinds of stupid shit happen and didnt explain diddy squat. did you ever notice how they dont teach anythign in the school? they really dot they make kids do things but realy dotn tell em shit. and if harry potter is so fuckingood then why cant he do shit??????? he never does ANYTHING and just gets lucky with everything, i mena that shit can only go so far. i like the first one but this one is trying to be the same but more irratating. im mad just thinking about it.

    9-punch drunk love- this is a very weird movie. i think lots will get lost in the long drawn out scenes and weird behavior, but its really awesoem. it makes a certain atmosphere and mood thats just great cinematography. adam sandler was great which was a relief after that piece of crap 'mr.deeds' uhhhhh that shit sucked. well see this one if you like weird cool movies. same makers as magnolia .

    10-the rules of attraction- ehhhh iono it was made well but this whole production is kinda typical these days and they kinda over did the whole camera tricks. cuttign through all the crap the story is kinda normal 'college, trying to shock you' type of story. i wasnt feelign it, but nice cinematography.


    .....-ok thats all i can remember but i really want to see 'gangs of new york', 'catch me if you can', new spike jonze movie i forgot the name, and the new lord of the rings.


    ok. bye
     
  2. loudhardfast

    loudhardfast Member

    Joined: May 15, 2002 Messages: 737 Likes Received: 0
  3. Ski Mask

    Ski Mask 12oz Loyalist

    Joined: Apr 11, 2000 Messages: 11,114 Likes Received: 209
    I was hearing good things about gangs of new york, it being scoresese and all, but the trailer killed it for me. The two rival gangs all wearing "colors" and funny hats and shit. that stuff drives me up the wall...
    hammy acting too...
     
  4. ctrl+alt+del

    ctrl+alt+del Guest

    yeah ive heard good stuff bout gangs of ny also. i think ill check it out.

    lotr:tt will be awesome though.
     
  5. old_woman

    old_woman Guest

    hawaii people speak english??
    they have computers too? oh shit! people settled in hawaii!????1
     
  6. dahighlifdhl

    dahighlifdhl Senior Member

    Joined: May 4, 2002 Messages: 1,430 Likes Received: 0



    :)
     
  7. el barto

    el barto Elite Member

    Joined: Oct 14, 2001 Messages: 2,627 Likes Received: 1
    no!
     
  8. dELiSs

    dELiSs Elite Member

    Joined: Dec 13, 2001 Messages: 2,898 Likes Received: 2
    hah i saw harry potter. I had to keep asking my brother what the hell was going on the whole time.I just zone out during stupid annoying movies so I don't get what's going on. it was way TOO long. I could barely sit still ..don't know how all the 8 year olds in the theatre did it. And all the charcters are annoyig as fawk. yeah i'm lame. woooh!i didnt expect very much but expected more than that. yar.stupid deliss.!
     
  9. willy.wonka

    willy.wonka Guest

    harry potter was gay.
     
  10. el barto

    el barto Elite Member

    Joined: Oct 14, 2001 Messages: 2,627 Likes Received: 1
    indeed, worst two and a hlaf hours ive spent ina while
     
  11. socrates

    socrates Guest

    I went and saw My big fat greek wedding, it wasn't as good as everybody told me it was, With all the hype adn awards it's won I thought the acting could have been a little better


    Socratessoftersideroner
     
  12. el barto

    el barto Elite Member

    Joined: Oct 14, 2001 Messages: 2,627 Likes Received: 1
    its good in that girls and moms love it but guys are afraid to admit it. i wasnt feeling i tbut i had nothing to complain about.
     
  13. I just watched Blade II on a $7,000 home theater system and I do believe I shat my pants.
     
  14. Vanity

    Vanity Veteran Member

    Joined: Apr 11, 2000 Messages: 7,673 Likes Received: 6
    you like saying super a lot.
    i just saw the end of the professional on tv.. good shit.
    and i watched signs the other night.. pretty lame.. entertainin, i guess.
     
  15. el barto

    el barto Elite Member

    Joined: Oct 14, 2001 Messages: 2,627 Likes Received: 1
    signs and blade 2=ewwwwww
    'super' and the professional=YAY!
     
Top