Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

  1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at info@12ozprophet.com and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

my girlfriend is gonna make me snap

Discussion in 'Channel Zero' started by Mr. Mang, May 22, 2003.

  1. Mr. Mang

    Mr. Mang Elite Member

    Joined: Feb 27, 2002 Messages: 2,901 Likes Received: 1
    does your girl always ask "what's wrong" and why you're on a "weird mood" when nothing is the matter?

    her asking the question just makes me pissed off because there isn't anything wrong. tell me ways to avoid the situation so she wont ask so much.


    i know its something we all have had to deal with.
     
  2. BUCK FUSH

    BUCK FUSH Member

    Joined: Apr 10, 2003 Messages: 699 Likes Received: 0
    i tell my girlfriend its all her fault and she usually leaves me alone.
     
  3. Mr. Mang

    Mr. Mang Elite Member

    Joined: Feb 27, 2002 Messages: 2,901 Likes Received: 1
    its tempting to say that
     
  4. WebsterUno

    WebsterUno Guest

    put on a white tank top and beat the shit out of her.
    Once youve done that, tell her you love her.
     
  5. Mr. Mang

    Mr. Mang Elite Member

    Joined: Feb 27, 2002 Messages: 2,901 Likes Received: 1

    i gotta get wasted too!
     
  6. !@#$%

    !@#$% Moderator Crew

    Joined: Oct 1, 2002 Messages: 18,517 Likes Received: 621
    girls get confused when a guy stays quiet for a long time
    most women enjoy conversation
    and they like to talk

    pay a bit more attention..

    ask how her day was
    or tell her about yours

    if you are just relaxing and don't feel like talking...say "i just feel like relaxing, i'm not in the mood for talking" and go chill out by yourself for a while

    or, sit her down, and say what you said in your first post

    "when you always ask me whats wrong, it gets really annoying, because nothing is wrong, i am content. i will let you know if something is wrong. if you wanna talk to me about something, just say it, you don't have to check to make sure i'm in an ok mood, or what may be wrong."

    communication.


    by the way, this works when you talk to your girl
    it worked on me
     
  7. WebsterUno

    WebsterUno Guest

    nah man, that shit dont work.
    Hit her. If she asks you again,
    hit her again. Yeah, get drunk
    too. Im talkin shitass drunk.
    Then beat the stuffing out of her.
    But, remind her that love her!

    :lol:
     
  8. Mr. Mang

    Mr. Mang Elite Member

    Joined: Feb 27, 2002 Messages: 2,901 Likes Received: 1
    thanks !@#$%, i'll give that some thought
     
  9. iloveboxcars

    iloveboxcars 12oz Royalty

    Joined: Jul 29, 2002 Messages: 20,505 Likes Received: 441
    just say "there isnt anything wrong, im just enjoying the scenery"

    or "..., i just feel like having a quiet moment" or something like that.


    seriously if you cant fix a small fucking problem like this you 2 probably shouldnt be together.
     
  10. Mr. Mang

    Mr. Mang Elite Member

    Joined: Feb 27, 2002 Messages: 2,901 Likes Received: 1
    its not that big of a problem at all. it just got annoying and i was seeing if there was an easy way to avoid it.


    relax.
     
  11. vestaxboggie

    vestaxboggie New Jack

    Joined: May 22, 2003 Messages: 5 Likes Received: 0
    bitch. im maranateing in thought and your fucking the whole thing up..die
     
  12. iloveboxcars

    iloveboxcars 12oz Royalty

    Joined: Jul 29, 2002 Messages: 20,505 Likes Received: 441
    that would be fucking hilarious. i use to do the same type of shit to my girlfriend. of course she knew i was joking.
     
  13. JimmieWalker

    JimmieWalker Senior Member

    Joined: Mar 29, 2003 Messages: 1,345 Likes Received: 0

    And I thought that I was the only one with more than 1 nut sack.
     
  14. vinyl junkie

    vinyl junkie Elite Member

    Joined: Jan 17, 2002 Messages: 4,725 Likes Received: 0
    :lol:
     
  15. Intangible

    Intangible 12oz Legend

    Joined: Jul 9, 2001 Messages: 17,479 Likes Received: 6
    :lol:
     
Top