1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at info@12ozprophet.com and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

Meet a respected writer and punch them in the face??

Discussion in 'Third Rail' started by Boring Bastard, Jan 21, 2002.

  1. Boring Bastard

    Boring Bastard 12oz Elite Member

    Joined:
    Feb 1, 2001
    Messages:
    3,784

    Meet a respected writer and punch them in the face??

    Discussion started by Boring Bastard - Jan 21, 2002

    Anyone have any stories (without mentioning names) from when you met/hung out with a writer that you've had respect for and then decided "That guy is a fucking idiot/asshole/jackass!"............I know for a fact that they're a dime a dozen but post them up............
    It's just that anymore I don't really like meeting new writers and could pretty much care less if I meet another kid to paint with ever again!
    I know this is an odd topic but just asking for some good stories..........


    Boring/the "too busy for graffiti" guy!

    :confused:
     
    Boring Bastard - Rank: 12oz Elite Member - Messages:
    3,784
    - Joined:
    Feb 1, 2001
  2. Zodiot

    Zodiot New Jack

    Joined:
    Jan 9, 2002
    Messages:
    40

    Zodiot - Replied Jan 21, 2002

    punchdrunk

    well, well ,well.. dont we sound bitter... whats the deal with all the americans? D-o-m-e-s-t-i-c....

    you know who...
     
    Zodiot - Rank: New Jack - Messages:
    40
    - Joined:
    Jan 9, 2002
  3. Boring Bastard

    Boring Bastard 12oz Elite Member

    Joined:
    Feb 1, 2001
    Messages:
    3,784

    Boring Bastard - Replied Jan 21, 2002

    Re: punchdrunk

    Deacon.............you're one funny motherfucker!!
    I just figured I'd see if anyone had any good shit to share.........
    Call me guy! I tried calling you and all I got was the message machine!
    Gotta get back to work!:crazy:
     
    Boring Bastard - Rank: 12oz Elite Member - Messages:
    3,784
    - Joined:
    Feb 1, 2001
  4. GrImeY

    GrImeY 12oz Junior Member

    Joined:
    Nov 15, 2001
    Messages:
    155

    GrImeY - Replied Jan 21, 2002

    I was all kinda hyped up about meeting some respected writer and going painting with himI thought he had a dope ass style and he was from my city so one of my boys knew where he lived and we were gonna go painting with him one night We met him and the kid was straight up glow sticked out and at the same time gay, asking questions like what we were into and shit. my boy said not you. We ended up riding out and painting freights without the cocksucker. Big dissapointment. The kid is up everywhere too.
     
    GrImeY - Rank: 12oz Junior Member - Messages:
    155
    - Joined:
    Nov 15, 2001
  5. Pistol

    Pistol Dirty Dozen Crew

    Joined:
    Jul 12, 2001
    Messages:
    19,357

    Pistol - Replied Jan 21, 2002

    :) :scramble: :spent: :lol: :eek: :beat:
     
    Pistol - Rank: Dirty Dozen Crew - Messages:
    19,357
    - Joined:
    Jul 12, 2001
  6. seeking

    seeking Dirty Dozen Crew

    Joined:
    May 25, 2000
    Messages:
    32,277

    seeking - Replied Jan 21, 2002

    sucks when a 'glow sticked out raver' has more ups than you doesnt it?
     
    seeking - Rank: Dirty Dozen Crew - Messages:
    32,277
    - Joined:
    May 25, 2000
  7. beardo

    beardo Guest

    beardo - Replied Jan 21, 2002

    why dont you tell us what its like, seeking

    :crazy:
     
  8. graffsurgeon

    graffsurgeon Banned

    Joined:
    Dec 20, 2001
    Messages:
    1,500

    graffsurgeon - Replied Jan 21, 2002

    hahaha
     
    graffsurgeon - Rank: Banned - Messages:
    1,500
    - Joined:
    Dec 20, 2001
  9. seeking

    seeking Dirty Dozen Crew

    Joined:
    May 25, 2000
    Messages:
    32,277

    seeking - Replied Jan 21, 2002

    look whos talking mr. dont tag on that phone, your gonna get me busted. i have more ups in your city than you do :)
     
    seeking - Rank: Dirty Dozen Crew - Messages:
    32,277
    - Joined:
    May 25, 2000
  10. graffsurgeon

    graffsurgeon Banned

    Joined:
    Dec 20, 2001
    Messages:
    1,500

    graffsurgeon - Replied Jan 21, 2002

    dang diddly.
     
    graffsurgeon - Rank: Banned - Messages:
    1,500
    - Joined:
    Dec 20, 2001
  11. ODESK

    ODESK Guest

    ODESK - Replied Jan 22, 2002

    IVE ONLY BEEN TO 1 EVENT WHERE THERE WERE BIG TIME NAMES THERE (ORGANIZED CRIME -AKA- THE BINGAMTON NY GRAFF JAM 2000) AND I KNOW FOR ME PERSONALLY I WAS KINDA FEELIN REAL AWKWARD TO TALK TO ALOT OF WRITERS SO I ENDED UP DOIN MY OWN THING....EVERYONE KINDA STUCK TO THEMSELVES THERE OR AS FAR AS I NOTICED.... ----ODESK-6FK, MDSLUTS!!
     
  12. beatupjettapainter

    beatupjettapainter 12oz Junior Member

    Joined:
    Aug 6, 2001
    Messages:
    219

    beatupjettapainter - Replied Jan 22, 2002

    damn that was a low blow....
    beardo dont let 'em get away wih that
     
    beatupjettapainter - Rank: 12oz Junior Member - Messages:
    219
    - Joined:
    Aug 6, 2001
  13. ASER1NE

    ASER1NE 12oz Veteran Member

    Joined:
    Oct 15, 2001
    Messages:
    7,577

    ASER1NE - Replied Jan 22, 2002

    i met this one writer at a skatepark and he was all like what u write and i say , ******* , so he's says , wow ur that crap.........
    i was insulted and all , but then we got to chattin and he draws in my sketchbook and shit and we painted that day , he even let me borrow his buff........anyhow sikk guy

    i also met alot of asswhole writers that are just like fuk off to everyone....but theres a good story
     
    ASER1NE - Rank: 12oz Veteran Member - Messages:
    7,577
    - Joined:
    Oct 15, 2001
  14. wakassOATH

    wakassOATH Guest

    wakassOATH - Replied Jan 22, 2002

    a friend of mine was about 5 seconds away from beating the shit out of clok from kops
     
  15. beardo

    beardo Guest

    beardo - Replied Jan 22, 2002


    way to be more up than the retired guy. kudos. :rolleyes: