Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

  1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at info@12ozprophet.com and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

Intermediate

Discussion in 'Paper Chase' started by bboy_dlyt, Jul 5, 2005.

  1. bboy_dlyt

    bboy_dlyt New Jack

    Joined: Jul 4, 2005 Messages: 4 Likes Received: 0
    [attachmentid=18006]
    this i made for a girl i liked. idk whut to say bout it. i nvr really say im good at taggin. i say i need to get better

    [attachmentid=18005]
    this i did on my free time. says simon sanchez. its the name of my skool hopin to make it into a skool shirt.

    [attachmentid=18008]
    this i did a year ago or prolly months i forgot. but yeah just found it.


    well those are my work. i didn't post err thang else....




    oh and uhh can ya peeps help me out a lil. i've only been writing for nearly a yr now and i reside on a small rock in the pacific. so extreme graffiti as y'all would knoe it is limited on my island. i just have one question. whut kinds of utensils do y'all use to color and design ur art works?
     

    Attached Files:

  2. uephoric drips

    uephoric drips Member

    Joined: Jun 8, 2005 Messages: 319 Likes Received: 0
  3. Abc Eater

    Abc Eater Guest

    I think you should take a step back to simpler letters, but thats just me. My opnion, thats where I am simples.
     
  4. uephoric drips

    uephoric drips Member

    Joined: Jun 8, 2005 Messages: 319 Likes Received: 0
  5. CRUELone

    CRUELone Member

    Joined: May 5, 2005 Messages: 798 Likes Received: 0
  6. risin 519

    risin 519 New Jack

    Joined: Jun 1, 2005 Messages: 36 Likes Received: 0
    ^^^ i agree i think he is better then "toy" status^^^^
     
  7. HAL*LOVE*U

    HAL*LOVE*U Member

    Joined: May 22, 2004 Messages: 288 Likes Received: 0
    uephoric drips- this is why i hate going on this site having to deal with asshole rookie toys...

    go play in some traffic of some shit little bitch

    bboy- the blue one is actually pretty damn sick keep working at it and remember keep it simple :bday:
     
  8. GnomeToys

    GnomeToys Elite Member

    Joined: Jun 24, 2003 Messages: 2,616 Likes Received: 4
    You spelled euphoric wrong, euphaggot.
     
    Q666 likes this.
  9. HAL*LOVE*U

    HAL*LOVE*U Member

    Joined: May 22, 2004 Messages: 288 Likes Received: 0
  10. StarzAbove

    StarzAbove Veteran Member

    Joined: Jul 15, 2003 Messages: 7,133 Likes Received: 6
    :haha: :haha: :haha:

    The second Pic is cool don't really like the first.
     
  11. uephoric drips

    uephoric drips Member

    Joined: Jun 8, 2005 Messages: 319 Likes Received: 0
    i dont wanna talk shit back cuz ugh itll only leed to more shitt and more shitt. and i dont wanna get banned.

    how bout we battle bboy????
     
  12. bboy_dlyt

    bboy_dlyt New Jack

    Joined: Jul 4, 2005 Messages: 4 Likes Received: 0


    yo man i'd take ur challenge but i really ain't got the time. imma be goin' on a trip soon. back to my hometown philippines. maybe when i get back i'll hit you up. whut u say to that?
     
  13. bboy_dlyt

    bboy_dlyt New Jack

    Joined: Jul 4, 2005 Messages: 4 Likes Received: 0
    [attachmentid=18046]
    this is some old works i've found.

    [attachmentid=18047]
    this was for a friend.
     

    Attached Files:

  14. bboy_dlyt

    bboy_dlyt New Jack

    Joined: Jul 4, 2005 Messages: 4 Likes Received: 0
    [attachmentid=18048]
    umm idk when i made this but idk not really feelin it. dnt have the right utensils to color my works. but i do like the one in green

    [attachmentid=18049]
    this hmm idk same im not really feelin.
     

    Attached Files:

  15. uephoric drips

    uephoric drips Member

    Joined: Jun 8, 2005 Messages: 319 Likes Received: 0


    yo man i'd take ur challenge but i really ain't got the time. imma be goin' on a trip soon. back to my hometown philippines. maybe when i get back i'll hit you up. whut u say to that?
    [post=4021150]Quoted post[/post]​
    [/b][/quote]


    perfect.
     
Top