1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at info@12ozprophet.com and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

HOLY FUCK...

Discussion in 'Channel Zero' started by T=E=A=S=E, Nov 19, 2004.

  1. T=E=A=S=E

    T=E=A=S=E 12oz Elite Member

    Joined:
    Mar 27, 2004
    Messages:
    3,271

    HOLY FUCK...

    Discussion started by T=E=A=S=E - Nov 19, 2004

    basketball game...

    did yall see that shit?

    ahhahahaha holy fuck that was crazy
     
    T=E=A=S=E - Rank: 12oz Elite Member - Messages:
    3,271
    - Joined:
    Mar 27, 2004
  2. T=E=A=S=E

    T=E=A=S=E 12oz Elite Member

    Joined:
    Mar 27, 2004
    Messages:
    3,271

    T=E=A=S=E - Replied Nov 19, 2004

    people in the crowd punching players... throwing beer and cups and bottles and all kinds of shit!

    anyone see it?
     
    T=E=A=S=E - Rank: 12oz Elite Member - Messages:
    3,271
    - Joined:
    Mar 27, 2004
  3. 2 blaazed

    2 blaazed New Jack

    Joined:
    Jun 28, 2002
    Messages:
    0

    2 blaazed - Replied Nov 19, 2004

    I peeped it...i have never seen that beffore in all my years of watching basketball
     
    2 blaazed - Rank: New Jack - Messages:
    0
    - Joined:
    Jun 28, 2002
  4. Vanity

    Vanity 12oz Veteran Member

    Joined:
    Apr 11, 2000
    Messages:
    7,673

    Vanity - Replied Nov 19, 2004

    ugh.. maybe it's cause i dont have cable... but i thought basketball season just ended
     
    Vanity - Rank: 12oz Veteran Member - Messages:
    7,673
    - Joined:
    Apr 11, 2000
  5. Poop Man Bob

    Poop Man Bob Dirty Dozen Crew

    Joined:
    Nov 16, 2000
    Messages:
    10,259

    Poop Man Bob - Replied Nov 19, 2004

    Jesus fuck, I was just coming in here to post about it.

    That wasn't a fight, that was almost a fucking riot - pure hooligan style. Total insanity. Players fighting fans in the seats, fans punching players from behind like vaginas, the entire arena throwing their drinks, complete lack of any security. Wow.

    If someone finds a link to a video, please post it.
     
    Poop Man Bob - Rank: Dirty Dozen Crew - Messages:
    10,259
    - Joined:
    Nov 16, 2000
  6. rental

    rental Dirty Dozen Crew

    Joined:
    Jul 1, 2001
    Messages:
    7,641

    rental - Replied Nov 19, 2004

    what started it?
     
    rental - Rank: Dirty Dozen Crew - Messages:
    7,641
    - Joined:
    Jul 1, 2001
  7. AORAone

    AORAone 12oz Veteran Member

    Joined:
    Feb 7, 2003
    Messages:
    6,460

    AORAone - Replied Nov 19, 2004

    yeah, where the 411 at?
     
    AORAone - Rank: 12oz Veteran Member - Messages:
    6,460
    - Joined:
    Feb 7, 2003
  8. Poop Man Bob

    Poop Man Bob Dirty Dozen Crew

    Joined:
    Nov 16, 2000
    Messages:
    10,259

    Poop Man Bob - Replied Nov 19, 2004

    Turn on ESPN in about 2 minutes to watch them cover the whole situation.



    ESPN article:
     
    Poop Man Bob - Rank: Dirty Dozen Crew - Messages:
    10,259
    - Joined:
    Nov 16, 2000
  9. Poop Man Bob

    Poop Man Bob Dirty Dozen Crew

    Joined:
    Nov 16, 2000
    Messages:
    10,259

    Poop Man Bob - Replied Nov 19, 2004

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bad pictures.
     
    Poop Man Bob - Rank: Dirty Dozen Crew - Messages:
    10,259
    - Joined:
    Nov 16, 2000
  10. CIPHER_one

    CIPHER_one 12oz Senior Member

    Joined:
    Jul 3, 2000
    Messages:
    2,300

    CIPHER_one - Replied Nov 19, 2004

    ha im an asshole
     
    CIPHER_one - Rank: 12oz Senior Member - Messages:
    2,300
    - Joined:
    Jul 3, 2000
  11. AORAone

    AORAone 12oz Veteran Member

    Joined:
    Feb 7, 2003
    Messages:
    6,460

    AORAone - Replied Nov 19, 2004

    hahahahaha, daaaaaaaaaamn
     
    AORAone - Rank: 12oz Veteran Member - Messages:
    6,460
    - Joined:
    Feb 7, 2003
  12. why write?

    why write? 12oz Veteran Member

    Joined:
    Oct 19, 2003
    Messages:
    5,859

    why write? - Replied Nov 19, 2004

    im watching the replays right now Holy fucking shit, he knocked that guy in the white HAAAAAAAARD......that was crazy
     
    why write? - Rank: 12oz Veteran Member - Messages:
    5,859
    - Joined:
    Oct 19, 2003
  13. oneeightyone

    oneeightyone 12oz Senior Member

    Joined:
    May 23, 2003
    Messages:
    1,289

    oneeightyone - Replied Nov 19, 2004

    god damn, just saw espn...did yall see when that player knocked the fuck out of that chubby detroit fan, punk motherfucker, i dont think the players are wrong..that shit was sweet.

    i love me some violence.
     
    oneeightyone - Rank: 12oz Senior Member - Messages:
    1,289
    - Joined:
    May 23, 2003
  14. AORAone

    AORAone 12oz Veteran Member

    Joined:
    Feb 7, 2003
    Messages:
    6,460

    AORAone - Replied Nov 19, 2004

    HOLY SHIT, HAHAHA
    I JUST SEEN THAT SHIT, HE SOCKED THAT DUDE HARD, HAHAHAHAHA
     
    AORAone - Rank: 12oz Veteran Member - Messages:
    6,460
    - Joined:
    Feb 7, 2003
  15. why write?

    why write? 12oz Veteran Member

    Joined:
    Oct 19, 2003
    Messages:
    5,859

    why write? - Replied Nov 20, 2004

    hahah seems like we all seen the same shit....that was crazy though, i wanna see it again
     
    why write? - Rank: 12oz Veteran Member - Messages:
    5,859
    - Joined:
    Oct 19, 2003