Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

  1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at [email protected] and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

HAHAHA im in college

Discussion in 'Channel Zero' started by amorphic, Aug 23, 2003.

  1. amorphic

    amorphic Guest

    hah. im drizzzztd as hell right now 2nd night at la universidad and it rocks the fuckin hizzzzzouse. hot women everywhere, lots of making out and numbers. word son. anyone just start up college?? haha actually i don't give a shit your weekend couldn't possibly compare to mine. but i know you'll reply anyway.
     
  2. Dick Quickwood

    Dick Quickwood 12oz Loyalist

    Joined: Aug 25, 2002 Messages: 14,783 Likes Received: 14
  3. space base

    space base Senior Member

    Joined: May 4, 2003 Messages: 1,765 Likes Received: 0
    what the fuck is this shit about? weekend? its only friday dude.
     
  4. RAGSOE

    RAGSOE New Jack

    Joined: May 11, 2002 Messages: 11 Likes Received: 1
  5. space base

    space base Senior Member

    Joined: May 4, 2003 Messages: 1,765 Likes Received: 0
  6. Dirty_habiT

    Dirty_habiT Administrator

    Joined: Mar 8, 2001 Messages: 18,107 Likes Received: 73
    yeah real fucking funny fawker. I'll lick my eye.:lick:
     
  7. Dick Quickwood

    Dick Quickwood 12oz Loyalist

    Joined: Aug 25, 2002 Messages: 14,783 Likes Received: 14
  8. amorphic

    amorphic Guest

    dude im not sure what you fuckers are talking about the weekend commenced around 11:30 am yesterday....

    and space base you crack smoking honkey don't even start shit in my thread son
     
  9. Dirty_habiT

    Dirty_habiT Administrator

    Joined: Mar 8, 2001 Messages: 18,107 Likes Received: 73
    Arcel licks his own eye, ewww!!!

    :lick:
     
  10. space base

    space base Senior Member

    Joined: May 4, 2003 Messages: 1,765 Likes Received: 0
    haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
     
  11. Dirty_habiT

    Dirty_habiT Administrator

    Joined: Mar 8, 2001 Messages: 18,107 Likes Received: 73
    Hahaha. crack smoking honkey harharharhar.... hey Amorphic, that's funny I don't know you but congrats on doing something worth a fuck.

    The Honorary EyeLick:lick:
     
  12. Dick Quickwood

    Dick Quickwood 12oz Loyalist

    Joined: Aug 25, 2002 Messages: 14,783 Likes Received: 14
    you can imagine how the wenches like it
     
  13. Dirty_habiT

    Dirty_habiT Administrator

    Joined: Mar 8, 2001 Messages: 18,107 Likes Received: 73
    Space Base was getting wet over there. Like some cheerleader holding a football.
     
  14. amorphic

    amorphic Guest

    nah im just kiddin brah you probably rock out with the propper meds. that was kinds PGW ish. speaking of which where are you motherfucker....
     
  15. space base

    space base Senior Member

    Joined: May 4, 2003 Messages: 1,765 Likes Received: 0
    Dude, where are you at, Mexico?
     
Top