Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

  1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at info@12ozprophet.com and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

dtc+kyt newspaper thing

Discussion in 'Brick Slayers' started by FADE, Mar 3, 2002.

  1. FADE

    FADE Guest

    i was walking to school and i saw this shit and was like, word.
    http://www.netsnapshot.com/users/6226/images/PIKPqsCoBQIAABGeOSE_6226_1.jpg'> [img]http://www.netsnapshot.com/users/6226/images/PIKPqsCoBQIAABGeOSE_6226_3.jpg'> [img]http://www.netsnapshot.com/users/6226/images/PIKPqsCoBQIAABGeOSE_6226_4.jpg'> [img]http://www.netsnapshot.com/users/6226/images/PIKPqsCoBQIAABGeOSE_6226_6.jpg'> [img]http://www.netsnapshot.com/users/6226/images/PIKPqsCoBQIAABGeOSE_6226_7.jpg'> [img]http://www.netsnapshot.com/users/6226/images/PIKPqsCoBQIAABGeOSE_6226_8.jpg'> [img]http://www.netsnapshot.com/users/6226/images/PIKPqsCoBQIAABGeOSE_6226_9.jpg'> [img]http://www.netsnapshot.com/users/6226/images/PIKPqsCoBQIAABGeOSE_6226_2.jpg'>
    post some shit like this if you got it
     
  2. BucketHead

    BucketHead Member

    Joined: Jun 1, 2000 Messages: 563 Likes Received: 0
    dope like whoa

    Theres an idea! .... dtc kyt always bringin the goodness
     
  3. ~KRYLON2~

    ~KRYLON2~ 12oz Loyalist

    Joined: Oct 13, 2001 Messages: 10,443 Likes Received: 191
    thats fucking crazy......i wonder how that took them to do all of that?...because that shit looks tight
     
  4. d-town_bomber

    d-town_bomber Veteran Member

    Joined: May 20, 2001 Messages: 7,032 Likes Received: 2
    do they just stand there and paint this whole thing with paint markers???
     
  5. FADE

    FADE Guest

    it would seem like they did it some where else and then chaned it to the pole, i have fliks of another one but i lost em i'll try and find em tho.....
     
  6. ExtraExtra

    ExtraExtra New Jack

    Joined: Feb 14, 2002 Messages: 50 Likes Received: 0
    Damn... Thats Classic!

    damn.. you gotta love them guys. three claps for Diar Kiro Teks Jabs...
    i liked the second Sunday.. looks by Smog? and the very last Kyroey makes me a believer it was done on sight! ...should be in the next DTC gallery. or on Ebay! :idea:
     
  7. tue skinny

    tue skinny Elite Member

    Joined: Jul 3, 2001 Messages: 4,781 Likes Received: 0
    good stuff
    i wish i saw that on the way too school
     
  8. Graff Jesus

    Graff Jesus Guest

    nah i bet they all jacked it one night and put it in the pad and did it up. hahaha sick shit. dtc are some ill motherfuckers.
     
  9. Beast

    Beast Member

    Joined: Jul 2, 2000 Messages: 990 Likes Received: 4
    I'm really liking that. Brings some flavor.
     
  10. stank

    stank Banned

    Joined: Oct 8, 2001 Messages: 147 Likes Received: 0
    thats mother fucken amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazing!!!!!!!!!! props!
     
  11. MrMajicMarkker

    MrMajicMarkker New Jack

    Joined: Jul 20, 2001 Messages: 27 Likes Received: 0
    get excited every time i see that shit.
     
  12. EL MASKO

    EL MASKO Elite Member

    Joined: Jan 30, 2001 Messages: 4,733 Likes Received: 0
    Hummmm...Now that's a sunday paper.
     
  13. AREANKAY

    AREANKAY Senior Member

    Joined: Oct 9, 2001 Messages: 1,183 Likes Received: 39
  14. MrMajicMarkker

    MrMajicMarkker New Jack

    Joined: Jul 20, 2001 Messages: 27 Likes Received: 0
    ^^^did not work....try again
     
  15. cAzer

    cAzer Senior Member

    Joined: Nov 24, 2001 Messages: 1,424 Likes Received: 0
    i would like to see that in the morning:idea:
     
Top