Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

  1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at [email protected] and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

candle lit dinner

Discussion in 'Channel Zero' started by blahblahblah, Sep 15, 2001.

  1. blahblahblah

    blahblahblah Veteran Member

    Joined: Mar 30, 2001 Messages: 5,527 Likes Received: 0
    BobbieBoxcar: you're back quick
    boxcarboogie: im burning cloudead and just ate some grass
    BobbieBoxcar: ate grass? dude you're supposed to smoke it maaaan
    boxcarboogie: time for a shower to go show my face in the post tropical storm weather
    boxcarboogie: oh
    boxcarboogie: my bad
    boxcarboogie: bad out
    BobbieBoxcar: still raining?
    boxcarboogie: stopped raining finally
    BobbieBoxcar: oh
    boxcarboogie: but the wind is still about 30+
    BobbieBoxcar: damn. trick daddy
    boxcarboogie: damn 40
    boxcarboogie: what kinda brew is that dude
    BobbieBoxcar: thats the KOS 40 duh
    boxcarboogie: ohhh
    boxcarboogie: you guys are so cute
    BobbieBoxcar: home made malt liquor
    boxcarboogie: haha
    BobbieBoxcar: yeah
    boxcarboogie: you been bootlegging in the old dominion?
    BobbieBoxcar: yeah im moonshining
    boxcarboogie: ive been autograph signing
    BobbieBoxcar: on what?
    boxcarboogie: mainly on toiletpaper
    BobbieBoxcar: nice
    boxcarboogie: will you sign my book
    BobbieBoxcar: are you doing (deleted) tags on them?
    boxcarboogie: pleace
    boxcarboogie: pease
    boxcarboogie: as;lkgj;woig
    boxcarboogie: yeah i am
    boxcarboogie: how do you know
    BobbieBoxcar: because im really really telepathic
    boxcarboogie: when'd you pick that up
    BobbieBoxcar: in new york over the summer when i ate grass
    boxcarboogie: i cant find my luggage....can i borrow (deleted)
    boxcarboogie: you should use that pickupline
    boxcarboogie: but you have to spell out (deleted) because its cool
    boxcarboogie: and they wont know
    boxcarboogie: ju know?
    boxcarboogie: wanna hear a joke?
    BobbieBoxcar: yeah (deleted)!
    BobbieBoxcar: sure do!
    boxcarboogie: too much enthusiasm
    boxcarboogie: im not telling
    BobbieBoxcar: i guess so, (deleted)
    boxcarboogie: ahhh its your lucky day i am
    BobbieBoxcar: go ahead i guess
    boxcarboogie: guy walks up to a girl and says "hey baby, i got something youve never had before"
    boxcarboogie: so she turns to the bartender and says "hey this guys got lepracy"
    boxcarboogie: wakka wakka wakka
    BobbieBoxcar: hahahahahahahahahhahahahahahahahaha
    BobbieBoxcar: hahahahahahha
    BobbieBoxcar: hahaha
    BobbieBoxcar: ok
    boxcarboogie: oh youre too kind
    boxcarboogie: thank you thank you
    BobbieBoxcar: drum roll
    boxcarboogie: i think i read that in rossie odonnel magazine
    boxcarboogie: but really...do think im gonna win the superbowl this year?
    BobbieBoxcar: man go outside (deleted)
    BobbieBoxcar: cripes
    BobbieBoxcar: you're losing it
    BobbieBoxcar: now that you got your computer back i think you've gone back into the internet zone
    BobbieBoxcar: whic is a lot like the twilight zone
    BobbieBoxcar: except its on the superhighway
    BobbieBoxcar: the information superhighway
    boxcarboogie: yessss
    boxcarboogie: youre right
    boxcarboogie: who do you like (deleted)...got a crush on anyone?
    boxcarboogie: lets shoot the shit
    boxcarboogie: man
    BobbieBoxcar: haha
    boxcarboogie: im gonna post this whole conversation on the "net" somewhere
    boxcarboogie: thats cool right
    BobbieBoxcar: i like bananas
    BobbieBoxcar: hey you're a lot like jimmy breeze
    boxcarboogie: isnt that a rapper?
    boxcarboogie: you ever listen to lead belly?
    BobbieBoxcar: nelly?
    boxcarboogie: no
    boxcarboogie: he's rawkz but lead belly is fucking badical
    boxcarboogie: he
    BobbieBoxcar: no i dont like hiphop
    boxcarboogie: its not hip hop
    BobbieBoxcar: no i wont buy your sampler
    boxcarboogie: ha
    boxcarboogie: dorkface
    BobbieBoxcar: no i dont want to freestyle
    boxcarboogie: you love hip hop
    boxcarboogie: you will enternally listen to krs
    boxcarboogie: cause youre wack!
    boxcarboogie: HAHA!
    boxcarboogie: wakwakwkaafnaslkjgw
    BobbieBoxcar: haha
    BobbieBoxcar: you asshole
    boxcarboogie: im just joking
    boxcarboogie: dude
    BobbieBoxcar: no shut up
    BobbieBoxcar: im tired of the jokes
    boxcarboogie: remember when you were 17?
    BobbieBoxcar: when are you going to grow up and get in my belly
    boxcarboogie: (deleted) told some dude to grow up and suck it
    boxcarboogie: thats harsh
    BobbieBoxcar: harsh fs
    boxcarboogie: yeahhhhh
    boxcarboogie: heahhahh
    (deleted)
    BobbieBoxcar: yeeeeesh
    BobbieBoxcar: thats like syaing
    boxcarboogie: syaing?
    BobbieBoxcar: i dont wand to spread rumors but here's a rumor that im going to spread
    boxcarboogie: its like that?
    boxcarboogie: of corse
    BobbieBoxcar: syannn syaaaaaaaaaa
    BobbieBoxcar: sinara!
    boxcarboogie: sinatra!
    boxcarboogie: SLAYERRRRRRRR
    BobbieBoxcar: scarla!
    boxcarboogie: did you read that article about those dudes resh and whoever else thatgot caught in miami?
    BobbieBoxcar: scarlet letter
    BobbieBoxcar: yeha
    BobbieBoxcar: yeehaw
    BobbieBoxcar: yeah
    boxcarboogie: (deleted)
    boxcarboogie: and looking for your number for dinner and dancing
    BobbieBoxcar: aww he's so cute
    boxcarboogie: ya feelin me dawg
    boxcarboogie: "not yet"
    BobbieBoxcar: dude is he going to bust heads with a spiked baseball bat??
    boxcarboogie: DUDE!!!!
    boxcarboogie: WHERES MY CAR!
    BobbieBoxcar: you beat me to it
    boxcarboogie: muahahha
    BobbieBoxcar: we're on the same wavelength (deleted)
    BobbieBoxcar: we ought to collaborate on a fr8
    boxcarboogie: haha
    boxcarboogie: you should start embracing your southern heritage
    boxcarboogie: even though youre not from the south
    boxcarboogie: man you need to do alot of shit to pleace me (insert name here)
    boxcarboogie: please
    boxcarboogie: pleaaaaasseeee
    BobbieBoxcar: haha
    boxcarboogie: i heard scarlos is in TM now dude
    BobbieBoxcar: yeah
    boxcarboogie: rock n roll
    boxcarboogie: RNR
    boxcarboogie: crew
    boxcarboogie: 2001
    BobbieBoxcar: how long have you been online today?
    boxcarboogie: so what
    boxcarboogie: few hours
    BobbieBoxcar: hey
    boxcarboogie: yo
    BobbieBoxcar: hey do i have your attention?
    boxcarboogie: yeah sure
    BobbieBoxcar: hello?
    boxcarboogie: damnit
    boxcarboogie: fargin icehole
    BobbieBoxcar: what?
    boxcarboogie: youve never seen johnny dangerously?
    BobbieBoxcar: no
    boxcarboogie: ahhh you get the gas face
    boxcarboogie: i thought all good new yorkers have seen it
    boxcarboogie: hey tell everyone what you write for the record
    BobbieBoxcar: man ewok really started something big with that whole gas face thinbg
    boxcarboogie: he single handidly started "gas face"?
    BobbieBoxcar: what publication is this interview going to be mass distributed for??
    boxcarboogie: blacktail
    BobbieBoxcar: swell
    boxcarboogie: no not swell...blacktail
    boxcarboogie: ahrhharharhar
    BobbieBoxcar: im not sure if he started the gas face but he sure played a major roll in the development of my shoulder size
    boxcarboogie: im outta cigarettes dude...email me one
    boxcarboogie: hahahah
    boxcarboogie: thats funny
    BobbieBoxcar: hey
    BobbieBoxcar: can i interview you
    boxcarboogie: "sup"
    BobbieBoxcar: is it my turn?!!?
    BobbieBoxcar: rii
    boxcarboogie: go for it
    boxcarboogie: i love breast implants
    BobbieBoxcar: okay. so whats is your tag name and what crues are you down with?
    boxcarboogie: but probably woundnt like touching them
    BobbieBoxcar: its my turn
    BobbieBoxcar: answer me
    boxcarboogie: i write P.O. Box rock down with 500 years crew
    boxcarboogie: dirty souf
    boxcarboogie: next question please
    BobbieBoxcar: approximately how long have you been in this graf game and approximately how long is your cock??
    boxcarboogie: um...i get them mixed up because theyre both pretty short
    boxcarboogie: id say 4 years in graff and my cock isnt out of the skin yet
    BobbieBoxcar: you're not funny. so, who do you know that is famous or who has been in graffiti magazines because their friends are friends wth editors??
    boxcarboogie: are you trying to say something?
    boxcarboogie: ummmmm...dude i know lots of famous people...the 12oz niggas....my friend kinda knows ewok cause he said he went to the same highschool
    boxcarboogie: at different times
    boxcarboogie: but its still legit man
    BobbieBoxcar: man
    BobbieBoxcar: i'd like to stay and chew the fat
    boxcarboogie: arghhh
    boxcarboogie: club studdy buddy
    BobbieBoxcar: but (deleted)'s about here and ive got to go
    BobbieBoxcar: and get crunk
    BobbieBoxcar: drornk
    boxcarboogie: greg is a pussy nigga...and tell him i love him
    BobbieBoxcar: ggemtfp
    BobbieBoxcar: okay
    boxcarboogie: ill be drornk in a little bit
    boxcarboogie: got a bottle of rum askin to be loved on
    BobbieBoxcar: good call
    boxcarboogie: alright now give your final shouts
    BobbieBoxcar: seeya pal
    boxcarboogie: and this will be over
    boxcarboogie: ALL OVER

    boxcarboogie: take youre time...i gotta rub one out real quick anyway
    BobbieBoxcar: shouts go out to Arms and Mber because Mber's a stiff one and i saw him once and i said hey but he didnt want to talk so he snuck behind a building to dodge me
    BobbieBoxcar: and because Arms is cute
    BobbieBoxcar: and he likes american footbal
    boxcarboogie: YEAH!!!!
    BobbieBoxcar: which by the way is a horrible band
    BobbieBoxcar: bye
    boxcarboogie: american football sucksssssssss
    boxcarboogie: for the record

    [This message has been edited by blahblahblah (edited 09-15-2001).]
     
  2. boogie hands

    boogie hands 12oz Legend

    Joined: Feb 15, 2001 Messages: 16,059 Likes Received: 13
    "ive got to rub one out real quick"
    thats some funny shit....

    ------------------
    brick, brick ,brick...thats how i be up against your girlfriends ass...
     
  3. fr8lover

    fr8lover Guest

    two boxcar guys..which one is which?
     
  4. The Taco bell Bomber

    The Taco bell Bomber New Jack

    Joined: Jul 22, 2001 Messages: 80 Likes Received: 0
  5. blahblahblah

    blahblahblah Veteran Member

    Joined: Mar 30, 2001 Messages: 5,527 Likes Received: 0
    BUMP THAT SHIT DAWG!!!!!!!!!!....YEAH!!!!!!
     
  6. fr8oholic

    fr8oholic Veteran Member

    Joined: Apr 23, 2000 Messages: 9,256 Likes Received: 2
    i just read most of that...

    jeezus.
     
  7. blahblahblah

    blahblahblah Veteran Member

    Joined: Mar 30, 2001 Messages: 5,527 Likes Received: 0
    bump for the fuckin cause!...and because i just smashed a cockroach !!!!!
     
  8. SenorSeven

    SenorSeven Elite Member

    Joined: Mar 11, 2001 Messages: 2,727 Likes Received: 0
    ....blah...haha last week you dont this week you do....love is wack....wafflehouse.word.
     
  9. SenorSeven

    SenorSeven Elite Member

    Joined: Mar 11, 2001 Messages: 2,727 Likes Received: 0
    i had to bump this for Blah.
     
  10. MUNE

    MUNE Junior Member

    Joined: Aug 11, 2001 Messages: 248 Likes Received: 0
    bump for chico and the man
     
  11. Vanity

    Vanity Veteran Member

    Joined: Apr 11, 2000 Messages: 7,673 Likes Received: 6
    word
     
  12. HESHIANDET

    HESHIANDET Guest

    dann bobby, i go away for 1 weekend and you ham it up on aim w/ someone else?? im a little hurt bro....

    ------------------
    stonecutters#1
     
  13. IRONMAN

    IRONMAN New Jack

    Joined: Dec 18, 2001 Messages: 64 Likes Received: 0
    that shit is too funny
     
  14. backcountrywriter

    backcountrywriter Member

    Joined: Jul 21, 2001 Messages: 317 Likes Received: 2
    once i was having a candle lit dinner and the candle fell over and lit the table on fire when i was in the kitchen...
     
  15. tue skinny

    tue skinny Elite Member

    Joined: Jul 3, 2001 Messages: 4,781 Likes Received: 0
    this reminds me of my wonderfull conversation with smarterchild
     
Top