Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

  1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at info@12ozprophet.com and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

Broads, Beer and a nice set of boobies...

Discussion in 'Channel Zero' started by shameless self promotion, Dec 3, 2001.

  1. shameless self promotion

    shameless self promotion 12oz Legend

    Joined: Mar 7, 2001 Messages: 16,306 Likes Received: 104
    ok, so im bored, i have no classes today, so i guess im gonna post some of the pics from the past few weekends that i got on my digital, they arent great, cause some are pictures of pictures...but anyways, here i go..5 flicks..!

    http://www.yourphotos.com/users/5962/post2.JPG'>

    Playin in the pool and drinkin is soooo much fun!
    [img]http://www.yourphotos.com/users/5962/post.JPG'>

    [img]http://www.yourphotos.com/users/5962/post1.JPG'>
    Bam, got em!

    [img]http://www.yourphotos.com/users/5962/slwwping_0005.jpg'>

    And finally, i got some boobies...
    [img]http://www.yourphotos.com/users/5962/formike3_0010.jpg'>

    Ha ha..yeah, it was a good weekend..more to come when i can find em...
    Oh yeah, whats up with the yourphotos.com, im gettin some wierd ass pics on my screen..?
     
  2. BIG T

    BIG T Member

    Joined: Sep 20, 2000 Messages: 976 Likes Received: 1
  3. Boring Bastard

    Boring Bastard Elite Member

    Joined: Feb 1, 2001 Messages: 3,784 Likes Received: 1
    Blurred Boobs??? Hhmmmmm???
     
  4. GorbortOrman

    GorbortOrman Guest

    damn your camera sucks, you could have gotten a job with nintendo 17 years ago doing graphics... ;) just kidding man,,,
     
  5. Zack Morris

    Zack Morris Veteran Member

    Joined: Jun 23, 2001 Messages: 9,728 Likes Received: 4
    nice boobies, and I like the mikes hard lemonade wall paper.
     
  6. Kr430n5_666

    Kr430n5_666 Banned

    Joined: Oct 6, 2004 Messages: 19,229 Likes Received: 30
  7. shameless self promotion

    shameless self promotion 12oz Legend

    Joined: Mar 7, 2001 Messages: 16,306 Likes Received: 104
    well i was really drunk and kept movin the damn camera around like a baseball bat or something, i dono why they came out like that, but yeah, nintendo did make my piece of shit camera..no seriously..
     
  8. Zack Morris

    Zack Morris Veteran Member

    Joined: Jun 23, 2001 Messages: 9,728 Likes Received: 4
    those boobies gave me a boner
     
  9. willy.wonka

    willy.wonka Guest

    i need more "girl friends"

    i have a whole lot of girls...i just never call them to come over..
    im getting to my mid 20's and i dont think askin these ladies to show me thier tits will work anymore....i was never like that anyways...seems cool though...
     
  10. Seek One

    Seek One Elite Member

    Joined: Nov 26, 2000 Messages: 2,666 Likes Received: 0
    all i see is nsync? wtf>?
     
  11. boogie hands

    boogie hands 12oz Legend

    Joined: Feb 15, 2001 Messages: 16,059 Likes Received: 13
    you know what that party needs???
    thats right....boogie hands....
    its never a good idea for me to be around alcohol and sluts simultaniously....
     
  12. kaesthebluntedwonder

    kaesthebluntedwonder Elite Member

    Joined: May 16, 2000 Messages: 3,066 Likes Received: 0
  13. EatMorGlue

    EatMorGlue Senior Member

    Joined: Dec 22, 2000 Messages: 1,919 Likes Received: 1
    ah hahahah, nope. but speaking of alcohol and sluts, that girl from the first party is gonna be at the one we have after exams. roomie is saying softcore type girl-girl action with his girl and her since they're "real close anyways" and will be trashed.. but.. i think that would ruin lesbians for me forever if i saw it. not to mention traumatize me for life.

    ::shudder::

    oh by the way.. a la half baked: "now that's a titty!"
     
  14. Handjob

    Handjob Guest

  15. ~i~hear~voices~

    ~i~hear~voices~ New Jack

    Joined: Sep 5, 2001 Messages: 31 Likes Received: 0
    whooooooooooooooo weeeeeeeeeeee man those boobies are nice....must be cause im stoned drunk right now....but shit if i was at that party id make those boobs famous!!.....and uhhhh dood get a betta camera....:D
     
Top