Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

  1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at [email protected] and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

BEST PAC TRACK

Discussion in 'Channel Zero' started by SCAGNETTI, Aug 16, 2002.

  1. SCAGNETTI

    SCAGNETTI New Jack

    Joined: Mar 13, 2002 Messages: 0 Likes Received: 0
    GREATEST ALL TIME TUPAC TRACK... FUCK IT, I THINK IT DESERVES IT'S OWN THREAD:

    I'M GONNA SAY "PICTURE ME ROLLIN'"
    BUT "IT AINT EASY" IS A CLOSE SECOND

    "DEAR MAMA" IS A CLASSIC TOO...
    [​IMG]
     
  2. jah

    jah Elite Member

    Joined: Dec 30, 2001 Messages: 2,705 Likes Received: 2
    picture me rollins always been one of my favorites. i dont know though. thats a tough one. whats the one called on "until the end of time" that goes "ill be the last motherfucker breathin"?? that ones sick as fuck too. and also the one that goes, "you either ride with us, or get live with us, see its as simple as that for me and my niggas..."


    shit, i dont know.
     
  3. postaholic

    postaholic Guest

    personally mines always been "FUCK ALL YALL" because ive had some times where i hated everyone... and that shit got me through...

    "Intro:

    Ha ha ha...fuck all y'all...fuck all y'all...I don't need nobody
    Fuck 'em...Fuck all y'all

    Verse 1

    Money gone fuck friends
    I need a homie that know me
    when all these muthafuckin' cops be on me
    I got problems ain't nobody calling back
    now what the fuck is happenin' with my ballin' cats
    Remember me I'm ya homie that was down to brawl

    Sippin' Hennessy hanging with the clowns and
    all we used to do is drink brew, screw and common knew
    we had bitches by the dozens oh we fuckin' cousins
    You can throw ya middle finger if ya feel me loc
    a nigga just got paid and we still was broke
    It took time but finally the cash was mine
    all the rewards of a hustler stuck in the grind
    Look around and all I see is snakes and faces
    like scavengers waitin' to take a hustler's pape's
    and when you stuck where the fuck is all ya friends
    They straight busted and can't be trusted fuck y'all

    Chorus
    Fuck all y'all 2x

    Verse 2

    I'm sippin' Tanqueray and juice and what's the use
    cause I'm a hopeless thug
    Ain't no love reminiscing on how close we was
    way back in the day before they put the crack in the way
    and heeyyy how much money can you stack in a day
    It's gettin' rough collect calls from my niggas in court
    I recollect we used to ball now just living's enough
    I stand tall in the winter summer spring or fall
    Thug for life scrawled all across the wall
    and all about my dollars make me wanna holla
    drop an album sell a million give a fuck about tomorrow
    I know it's gettin' crazy after dark
    these marks keep on huffin' and puffin'
    ain't no fear in my heart
    What's going on in the ghetto still struggle and strive
    I still roll with the heater smokin' chocolate thai
    In 94 I'll be going solo
    too many problems with my own
    so I'm rolling do-do
    Fuck all y'all

    Chorus 3x

    Verse 3

    I went from rags to riches quick
    to socializing with the baddest bitches
    went from a bucket to a rag with switches
    I'm seein' death around the corner
    I'm bumpin' Gloriaaaa doin' 90 'cause I wanna
    I'm getting high like I said it with some chocolate thai
    mixed with some indonesia watch me fly
    And even though I know the cops behind me
    hit the weed and uh I continue doing 90 (Biotch)
    will I get caught another ticket get to kick it in court
    Fuck the law give a shit I'm even worse than before
    I know they wanna see a nigga buried
    but I ain't worried still throwing these thangs
    got me locked in these chains
    and hey nigga what the fuck is you wailin' 'bout
    soon as I hit the cell I'll be bailin' out
    And when I hit the streets I'm in a rush to ball
    I'm screaming Thug Life nigga fuck y'all

    Repeat of intro "

    that big highlighted part was and is one of my favorite lyrics ever...

    :king:
     
  4. SE4_2002

    SE4_2002 Guest

    ..

    "Hit Em Up "is the only 2pac tune I like..But Mobb Deep smash it back with "Drop the Gem On em"...No offence to you 2pac lovers , cos my mate loves his shit, I just don`t see why..
     
  5. SCAGNETTI

    SCAGNETTI New Jack

    Joined: Mar 13, 2002 Messages: 0 Likes Received: 0
    "DROP A GEM ON 'EM" BARELY MATCHES UP TO ANY OF THE LIKE 5 SONGS TUPAC MADE TEARING MOBB DEEP APART... THEY WERE SCARED TO EVEN CALL HIM BY NAME...

    "HIT 'EM UP" IS CLASSIC... BUT HE RODE EVEN HARDER THAN THAT ON OTHER SONGS...
     
  6. Dirty_habiT

    Dirty_habiT Administrator

    Joined: Mar 8, 2001 Messages: 18,100 Likes Received: 73
    Can I come in here, even though I don't like 2pac?
     
  7. KINGREAL

    KINGREAL Member

    Joined: Mar 23, 2001 Messages: 438 Likes Received: 0
    i like 'cant see me' or 'i get around' and for sure 'hit em up' is the hardest in your face dis song ever!!

    RIP
    2pac
     
  8. dirtysicks

    dirtysicks Senior Member

    Joined: Jun 5, 2001 Messages: 1,203 Likes Received: 0
    Dear mama..................
     
  9. dirtysicks

    dirtysicks Senior Member

    Joined: Jun 5, 2001 Messages: 1,203 Likes Received: 0
    Everybody knows Mobb Deep is the epitomy of shook.
    What about "Who shot ya?".......................................
     
  10. ETHREADZNY

    ETHREADZNY Elite Member

    Joined: Feb 11, 2002 Messages: 3,129 Likes Received: 4
    They are all gems, but for me:

    Keep Ya head up
    Changes
    Dear mamma
    life goes on'
    how long will they mourn me
     
  11. KIND

    KIND Member

    Joined: Feb 18, 2002 Messages: 342 Likes Received: 0
    life goes on,death around the corner,and one that hasnt been mentioned-DEATH AROUND THE CORNER...
     
  12. Pistol

    Pistol Dirty Dozen Crew

    Joined: Jul 12, 2001 Messages: 19,363 Likes Received: 299
    Ambitionz as a Ridah
    All Eyez on Me
    2 of America's most wanted.
     
  13. podrido

    podrido Veteran Member

    Joined: Apr 14, 2001 Messages: 9,182 Likes Received: 28
    hahhaha i think of all tracks thats not a track the best one hahah i make no sense, is that drunken freestyle hahahahhaha
     
  14. JohnnyHorton

    JohnnyHorton Senior Member

    Joined: Apr 2, 2002 Messages: 2,201 Likes Received: 0
    Picture Me Rollin, Baby Don't Cry, All Eyez On Me ... fuck too many good ones to name... period...
     
  15. Kr430n5_666

    Kr430n5_666 Banned

    Joined: Oct 6, 2004 Messages: 19,229 Likes Received: 30
Top