Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

  1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at info@12ozprophet.com and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

BEARDO interview by seeking

Discussion in 'Channel Zero' started by seeking, Jan 13, 2002.

  1. seeking

    seeking Dirty Dozen Crew

    Joined: May 25, 2000 Messages: 32,277 Likes Received: 233
    seeking: do you mind if i interview you... no graffiti stuff... just random
    questions
    BEARDO: yes, but i guess i'll do it anyway
    seeking: what do you think about porn movies?
    BEARDO: theyre cool
    seeking: haha i bet... when was the last time you watched one?
    BEARDO: i watched about 10 minutes worth about a week ago
    seeking: i really wanted to buy you one... i didn't know I had to 21!
    seeking: but now i'm 22... i have a fake ID
    BEARDO: you shoulda been born sooner
    BEARDO: thats illegal
    seeking: speaking of being illegal. I'm suppose to paint some legal wall soon
    seeking: It's gonna run forever and ever because the guy i'm painting it with
    owns the place
    BEARDO: wow
    seeking: this is still part of the interview ya know
    seeking: okay... if you can travel to one place... where would you go?
    Secret: and why?
    BEARDO: europe, to paint
    seeking: good answer!
    BEARDO: i know
    seeking: i hit you up a lot here
    BEARDO: thanks
    seeking: word gotta represent strictly cleavage
    seeking: no diamonds, but i'll do some hearts soon
    BEARDO: mos def
    seeking: sexy chickens no doubt
    seeking: what is the craziest thing you've done?
    BEARDO: spray paint on stuff
    seeking: yeah from what i remember... you have stories for miles
    BEARDO: yeah, i've spray painted lots of stuff
    seeking: what was that one story? about the mattress on the 3rd rail??
    Secret: haha
    BEARDO: one time, there was a matress on the 3rd rail
    BEARDO: it shouldnt have been there
    seeking: haha
    seeking: that shit is crazy
    BEARDO: yeah
    seeking: you're a maniac
    BEARDO: someone was sleeping on the 3rd rail. thats dangerous
    seeking: i've beat up chicks before
    BEARDO: me too
    seeking: you're the best... you really are
    BEARDO: i know
    seeking: haha. julia and i just love you
    BEARDO: i loved both of you, separately, and together
    seeking: with hula skirts?
    BEARDO: i only wore it that once!
    seeking: well, i gotta talk to her about it. we'll work something out.we should go to Rome
    BEARDO: im game
    seeking: haha
    seeking: so what groups have you been listening to lately?
    BEARDO: i dont know
    BEARDO: phish
    BEARDO: dead
    seeking: jane's addiction is dope
    BEARDO: you konw, all that shameless hippie shit
    seeking: which ghost face album? i have the first one
    BEARDO: 36 chambers
    seeking: haha someone just told me you've been getting up in video games??
    BEARDO: yeah, i make little flash games with my tags in them
    seeking: he told me you're all over grand theft auto 3
    seeking: some dude from cincinnati
    BEARDO: whos he
    BEARDO: ah
    seeking: i went to SF with him... he's a cool guy
    seeking: he writes Serger
    BEARDO: no hes not
    seeking: i'm all about the old video games
    BEARDO: i can see why
    seeking: how about you?
    BEARDO: not at all
    seeking: very nice... i noticed your huge nothing collection in your room
    seeking: not to mention all your damn SHOES!
    BEARDO: i got a whole lot of nada baby
    seeking: jesus you've got more shoes than me
    seeking: nice! you should get me some kicks... they probably don't
    even make them my size
    BEARDO: yeah, you have big ass feet
    seeking: 5.5 in men
    seeking: maybe even 6
    seeking: haha nah i look dumb in basketball shoes
    BEARDO: haha you look dumb anyway
    seeking: airmax95's!
    BEARDO: yeah guy
    seeking: well those shoes are considered new so nevermind
    seeking: i'll just stick to my good old adidas
    seeking: craaaazy
    seeking: you've got your hands on more nike's than a chinese kid at a
    sweatshop
    BEARDO: i know right
    seeking: really? i didn't know you own a sweatshop
    BEARDO: i own a chain of sweat shops
    seeking: for a second there, i thought they were pretty boys!
    BEARDO: they were.
    seeking: the old Nas was dope
    BEARDO: i dont think so
    seeking: my friend showed me an old magazine with the whole SC crew
    in it.. I thought that was pretty fresh
    BEARDO: im not in SC crew
    seeking: I think it was Mass Appeal?
    BEARDO: it was connecticit appeal
    seeking: are you selling anything?
    seeking: if they're 1990 i'll never wear them!
    Rebel: why?
    Secret: because i'd want to keep them in good condition
    BEARDO: everything
    seeking: secret
    BEARDO: hi
    seeking: coney island
    BEARDO: hot dog
    seeking: subways
    BEARDO: hot dog
    seeking: donkey
    BEARDO: hot dog
    seeking: sweet
    BEARDO: hot dogs with relish
    seeking: and spice
    BEARDO: dog hot
     
  2. Pilau Hands

    Pilau Hands Guest

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
     
  3. -Rage-

    -Rage- 12oz Loyalist

    Joined: Apr 12, 2001 Messages: 10,006 Likes Received: 27
    fucking ditto :lol:
     
  4. boogie hands

    boogie hands 12oz Legend

    Joined: Feb 15, 2001 Messages: 16,059 Likes Received: 13
  5. kaesthebluntedwonder

    kaesthebluntedwonder Elite Member

    Joined: May 16, 2000 Messages: 3,066 Likes Received: 0
  6. ?!?!

    ?!?! Guest

  7. Tyler Durden

    Tyler Durden Veteran Member

    Joined: Nov 18, 2001 Messages: 5,263 Likes Received: 40
    i bet you have.

    now, when i intially saw this thread i was like "fuck...now even seekings interviewing people" and i was just looking for an excuse to rip this apart, but the whole ripping on secrets thread was kind of really amusing to me, i like that everyone and their mother is biting tylers styles and interviewing people now with shit that isnt even funny...i mean cmon, wheres the satirical wit?

    seeking, when do you want to do this shit? youve renewed my interest in doing a REAL interview, tyler durden style.


    stylebiters catch my rusty shank like all the other fools.
     
  8. T.T Boy

    T.T Boy Dirty Dozen Crew

    Joined: May 18, 2001 Messages: 21,803 Likes Received: 40
    hahaha oh god that was funny. i was looking forward to a real interview with beardo tho.
     
  9. suburbian bum

    suburbian bum 12oz Loyalist

    Joined: Jan 30, 2001 Messages: 14,673 Likes Received: 3
    you have wayyyy too much time man, but this shit is funny.
     
  10. suburbian bum

    suburbian bum 12oz Loyalist

    Joined: Jan 30, 2001 Messages: 14,673 Likes Received: 3
    BEARDO: one time, there was a matress on the 3rd rail
    BEARDO: it shouldnt have been there
    BEARDO: someone was sleeping on the 3rd rail. thats dangerous

    BEARDO: hot dog
    seeking: subways
    BEARDO: hot dog
    seeking: donkey
    BEARDO: hot dog
    seeking: sweet
    BEARDO: hot dogs with relish
    seeking: and spice
    BEARDO: dog hot



    lol
     
  11. beardo

    beardo Guest

    it was supposed to be painfully dull.
     
  12. Secret

    Secret Elite Member

    Joined: Apr 20, 2000 Messages: 3,169 Likes Received: 0
    I'm still waiting for the Seeking Innocence interview...

    :crazy:
     
  13. Smart

    Smart Dirty Dozen Crew

    Joined: Apr 14, 2000 Messages: 17,017 Likes Received: 174
    SUCCESS!!!
     
  14. Cracked Ass

    Cracked Ass Veteran Member

    Joined: Oct 24, 2001 Messages: 7,898 Likes Received: 47
    I'm still waiting for the cracked ass interview. You guys all think I'm wise and knowledgable and humble, but I'm actually a seething pot of narcissism.
     
  15. kaesthebluntedwonder

    kaesthebluntedwonder Elite Member

    Joined: May 16, 2000 Messages: 3,066 Likes Received: 0
    yeah me too, so how about it, eh?
     
Top